MiSP Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jepp, jeg er ute etter et billig surround-anlegg (rundt tusenlappen som sagt). Jeg stiller selvfølgelig ikke store krav, da jeg uansett ikke kan ha ekstremt høyt volumnivå (grunnet andre personer i huset som gjerne vil ha ro og fred av og til). Jeg har søkt på andre poster, men har ikke funnet noen som minner om denne. Jeg har ikke satt meg opp noen alternativer ennå, men jeg håper at brukerne på forumet kunne være så hjertens snille å komme med forslag Jeg så noe Eltax-greier i Danmark, men det var ikke til PC. Anlegget skal kobles til PC, og jeg skal bruke det til spilling/musikk. Jeg vil helst ha 5.1. Noen forslag? Beklager hvis jeg har glemt noen viktige opplysninger. Endret 4. juli 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ta deg en tur på Komplett du.. finner nok det du trenger der Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jeg vet hvor jeg skal lete for å bestille dem, men jeg var bare ute etter anbefalinger/tester osv. Komplett har ikke dette Edit: fant følgende, virker veldig fristende: Creative Inspire P580 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail Noen som har noen innvendinger/erfaringer/tester eller noe? Endret 4. juli 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
moesen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det der er jo Pc høytallere. Hvis det er det du er ute etter har du postet litt feil, da vil jeg heller anbefale å svippe innom Hardware-forumet Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Det der er jo Pc høytallere. Hvis det er det du er ute etter har du postet litt feil, da vil jeg heller anbefale å svippe innom Hardware-forumet Ok, får gjøre det Logitech X620 Det er 6.1. Jeg har kun 5.1 i hovedkortet. Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) er ikke dette 5.1 da? 5.1 Endret 9. juli 2004 av Hottentott Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg er på jakt etter noe av det samme. Rundt 1000-lappen, men burde ikke minstekrav til lyden være at høyttalersetter klarer 20-20000 Hz? Og FÅR man i det hele tatt høyttalersett for 1000,- kroner hvis det er minstekravet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå