PowerOfNow Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) I går var jeg innom foreldrene mine som hadde fått besøk av noen bekjente fra Oslo som hadde tatt turen via sjøveien i sin nye båt. Dette er et ektepar rundt 50 år og jeg visste at kona surra litt med data, men jeg fikk en liten overraskelse når jeg så båten se nøye på hekken. nærbilde ps: tatt med N6600 Endret 4. juli 2004 av arvjakob Lenke til kommentar
Leon Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hahah! Og folka var over 50? Kult! (selv om at det hadde vært "q00lere" med /dev0/hde <- eller whatever... ) edit: huske å ende parentesen Endret 4. juli 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 /dev0/hde ...hva er det? Forøvrig tøft navn på en båt! Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hahah! Og folka var over 50? Kult! (selv om at det hadde vært "q00lere" med /dev0/hde <- eller whatever... ) edit: huske å ende parentesen var nok noe og femti ja. + det er KUN kona som er datainteressert!hehe Hadde vært drømmeforeldre (mannen har mye penger og kona som er dataint.) Endret 4. juli 2004 av arvjakob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå