Xch0rp Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) hallo eg har planer om og kj0pe meg dette hk men eg lurer pA om det st0tter mere en pc 3200 MHz ram brikker :S eg hadde planer om og kj0pe meg disse GEIL brikkene men eg vet ikke om dette gAr :S er det noe som har provd dette med 550 MHz brikker eller noe der omkring ?? mvh Dan Endret 4. juli 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja, du kan (og bør?) ha raskere brikker enn det resten av systemet kjører på. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 har du provd dette ???? eg vet at abit hkene klarer det men klarer dette asus hk det ??? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det er ikke vits å ha raskere brikken enn 200MHz hvis du ikke skal overklokke. Men det hk'et støtter ihvertfall veldig høye hastigheter uoffisielt. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 ok....eg skal ha en Intel Pentium 3.2 GHz Prescott og eg skal overklokke som bar f... se ka eg fAr den opp i med extrem vannkjoling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå