ExtoL Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Åssen åpner jeg en hardisk, uten at den går i stykker. Åssen går jeg fremover? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Umulig spørsmål. Åpner du en harddisk så går den i stykker, nærmest pr definisjon (antar du ikke har tilgang til clean-room). HD tåler absolutt ikke støv. Edit: jeg burde kanskje tenkt på at du mener en defekt HD som du ønsker å få lokket pent av? For det første er det skruene som noen ganger er litt spesielle, for det andre sitter lokket ofte meget godt. Hvis kraftig lirking ikke hjelper så prøv å sette den i fryseboks eller varmt i stekeovn. Endret 4. juli 2004 av hårek Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Så sant så sant hårek, på vk1 så åpnet vi en gammel hd tror den var på 100-200Mb(gammel og kastbar). Satte på et plexi lokk og kjørte denne fint. Men dagen harddisker opererer med slike spesifikasjoner at det skal nesten ingen ting før de er ødelagte. Det med å åpne en harddisk er ganske lette, du skrur opp skruene som sitter i plata og lirker av plate (denne er limt) så har du tilgang til det aller helligste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå