wil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 nå kjører jeg dualboot Windows 2000 Pro Eng og Windows 2003 Enterprise Eng. dette går fint. Windows 2000 på C: og Windows 2003 på D: dette er ikke noen særlig problem bortsett fra en ting: når jeg f. eks er i Windows 2000 så jobber både harddisk 1 og harddisk 2 samtidig. jeg skjønner jo hvorfor harddisk 1 jobber fordi det er jo den disken Win 2000 ligger på, men jeg skjønner ikke hvorfor harddisk 2 også jobber. hverken harddisk 1 eller 2 har noe med hverandre å gjøre. alle programmene som installeres til Windows 2000 installeres på harddisk 1 og alle programmene som installeres til Windows 2003 på harddisk 2. noen tips om hva det kan være? Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvordan merker du at det er harddisk 2 som jobber, og ikke harddisk 1 ? Doble LED's ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 jeg hører det jo. selv om det er seagate så er jeg ikke døv. når jeg er i Win 2000 så hører jeg at Windows 2003 disken jobber. det er 2x 120 GB seagte harddisker jeg har. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Sikker på at du ikke hører at den går rundt...? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Plugg ut den harddisken du ikke bruker, så slipper du å høre den. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 hva mener du med gå rundt. det er vel det jeg hører ja. nei zyp, jeg kan ikke koble ut den ene for jeg har masse program og mp3`s på den andre harddisken som jeg hører på, så det bli uaktuelt. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hva mener du med gå rundt. det er vel det jeg hører ja. nei zyp, jeg kan ikke koble ut den ene for jeg har masse program og mp3`s på den andre harddisken som jeg hører på, så det bli uaktuelt. Harddisken spinner uansett om du bruker den eller ikke. Det at du hører MP3 som ligger på den andre disken kan jo være grunnen til at du "hører" den. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 nja, kan hende det ja, men jeg synes det er litt rart allikevel. for når jeg kjører Windows 2000 og jeg har alle sangene mine på harddisken også, og når jeg spiller musikk i winamp da så hører jeg ikke at den spinner. bare harddisk 2 hender seg at spinner litt. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) så lenge en disk har strøm spinner den jo, men å arbeide er noe annet. i linux kan du jo stoppe diskene, så det blir roligere. om du har samme mulighet i windows veit jeg ikke. edit; så lenge du bruker den andre disken til forskjellige ting, sier det seg selv at den spinner en del. lev med det. Endret 4. juli 2004 av |FSK| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå