Zoney Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hva er det som er galt? og hvordan kan jeg fikse det? Det kommer svart skygge, som dere ser fra winamp, og hvis det er blått, så kommer det blå skygge..... http://www.friserverplads.dk/zoney/picz/skygge.jpg og det er slik overalt, t.om. i OpenGL og Direct3D spill :sad: HJELP!! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hm.. for å være helt ærlig, kan jeg ikke si jeg ser noen tydelig skygge på det bildet.. om det ikke er skyggen på Start-menyen du mener? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Fant ikke den skyggen jeg heller.. :razz: Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Ser dere ikke svarte streker ut fra siden på winamp? Kanskje det bare er på min skjerm :razz: Kanskje en liten Format C: på gang... :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 skjønte heller ikke hva han mente... men hvis det er skyggen under menyer og sliktm så går det an å ta vekk det. win-tast+break(pause) -> advanced -> performance settings -> uncheck "show shadows under menus" ikke det at jeg ser noem grunn til å ta av den "pene" skyggen. forresten, hva heter "uncheck" på norsk? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 my god! nå skjønte jeg! arrgh!! tulling! nå kommer jeg til å legge merke til det der! er slik på winamp hos meg også! det er også her som jeg skriver nå i forumet, på alle strekene! trodde det var skjermen det var noe gale med... eller er det det? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 HAr du trinitron skjerm? i allefall er det 2 horisontale "tråder" på insiden av skjermen, som skygger på skjermflaten. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 21:31, Zoney skrev:Hva er det som er galt? og hvordan kan jeg fikse det? Det kommer svart skygge, som dere ser fra winamp, og hvis det er blått, så kommer det blå skygge.....http://www.friserverplads.dk/zoney/picz/skygge.jpgog det er slik overalt, t.om. i OpenGL og Direct3D spill :sad:HJELP!! Hey! du kan ikke ta bilde slik og vise oss "skyggen". Det er nemmelig 99.9% sikkert at monitoren din er slitt/utbrukt og dermed moden for skraphaugen. Alternativt må den inn på verksted for overhaling ( dyrt ). Delene inni monitoren har forandret verdier siden de har blitt så mye brukt, dermed kommer alt ut av balanse. Jeg vet ikke hvilken komponent som er slitt i din monitor, men hvis bilderøret er slitt så kan du bare kjøpe ny monitor med en gang. 1 time hos et verksted koster 600,- mens en ny "grei" 17" monitor koster 1400... Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Kjøp LCD skjerm. De rocker!!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Ok. skjermen min (dvs den jeg låner av broren min), er veldig gammel. Det er en 17" trinitron og den kostet 7000kr! (17" var HELT nytt da) Visste faktisk ikke at skjermer ble slitt på den måten... Nå legger jeg merke til skygger overalt! :sad: Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Kan stemme at det er noe med skjermen, for når jeg satt og spilte Counter Strike her en dag, så tror jeg problemet begynte, skjermen ble liksom litt rar :wink: Tester en annen skjerm i morgen. Noen som vet om det er vanskelig å fixe på det selv? Gidder ikke fikse på skjermen, er en gammel Targa, kjøper heller ny i så fall. ->Zoney Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On en eller annen dag, Hardware.no wrote:Men vær opperksom på en ting når du kjøper SONY-skjermer med TRINITON-bilderør: Det går nemlig to såvidt synlige svarte linjer på tvers av skjermen som kan virke irriterende på noen, men deres tilstedeværelse er i våre øyne for en vanesak å regne. Da hadde jeg rett da Lenke til kommentar
Ever Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg har problemer med skygger på min eldgamle 21", den lager hvite striper horisontalt på skjermen alt etter hvor det er mørkt. De svarte skillelinjene mellom posts her på forumet for eksempel, blir liksom fortsatt videre bortover i form av en linje som er hvitere enn området rundt. Er det dette du mener? Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Testa med ny skjerm nå, men funka ikke, bytta skjermkort, og det funka... Har bytta drivere osv oxo, men må være noe med skjermkortet :sad: Lenke til kommentar
Makki Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Har samme problemet som zoney. Er ganske sikker på at det er skjermkort som er fucked.. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-04-21 01:15, amd_guru skrev: Quote: On en eller annen dag, Hardware.no wrote: Men vær opperksom på en ting når du kjøper SONY-skjermer med TRINITON-bilderør: Det går nemlig to såvidt synlige svarte linjer på tvers av skjermen som kan virke irriterende på noen, men deres tilstedeværelse er i våre øyne for en vanesak å regne. Da hadde jeg rett da Da hadde jeg feil da :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå