Quale Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det noen som vet hva som er dealen med det totale fraværet av distribusjon for dette MORP'et til europa? Hvis det finnes har jeg gått glipp av det. Hvis ikke, kan noen peke meg til en amerikansk dealer som leverer til europa, evt. En importør som har spillet på lager i europa? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du kan bestille det fra websiden og du kan laste det ned fra websiden dems og bare kjøpe cdkey online som jeg gjorde. Manualen får du osså lastet ned. Lenke til kommentar
Quale Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jøss.. da har jeg sett jeg meg blind på den siten.!? Jeg kan ikke se noen slik løsning tilbudt der. Det står til og med i en FAQ på boardet deres at dette ikke er tilgjengelig men at man må kjøpe boksen.. Er du sikker på at det fremdeles er mulig å kjøpe en nøkkel online? Hvis det er jeg som er blind, gidder du å slenge opp en link til meg? Edit: Jeg har sendt spørsmålet til CoH support også, så får vi se. Endret 4. juli 2004 av Quale Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 http://www.cityofheroes.com Helt øverst ser du Account.. må sikkert registrere deg. Er på NCSoft sine kontosider du kjøper cdkeys eller bestiller selve produktet men det er unødvendig når du kan laste det ned med engang. Veldig smart av dem dette..nå slipper halve verden å vente på at det kommer i butikken. Jeg kjøper heller en cdkey og laster ned med engang enn å gå til butikken å kjøpe det. Lenke til kommentar
Quale Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Jepp, jeg fant det da til slutt. Man må lage en konto som du sier og kjøpe spillet før man kan laste det ned. Jeg er igang med å spille og morro er det også. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå