Gå til innhold

Gta3\ViceCity VS Driver 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA Vice city synes jeg var helt genialt.

1'eren som driv3r fikk i VG taler for seg selv. Masse buggs, rett og slett en beta.

EDIT: Indal: du hviste at du skrev dialekt men fjernet det ikke ?

Endret av ikkeno
Lenke til kommentar

Testet Driver 3 på musikkverket igår. Må si jeg ble en del skuffet faktisk ;) Trodde dette spillet kanskje skulle bli mitt neste til min PS2 maskin. Men jeg har ombestemt meg og venter heller på neste spill i GTA serien. Men men... Hvorfor?

Jo, Driver 3 minner mye om GTA VC, men allikevel så er VC mye bedre på mange punkter. For det første så er det selve byen som er mye mer livnær og folksom i VC enn i Driver 3, i D3 skjer det ikke mye, gatene er tomme... Få biler osv... I VC er det alltid liv, noen står på rulleskøyter, slår av en prat, osv... Det er aldri dødt og det skaper enda mer liv og glede å kjøre rundt i en lynrask bil :) Men det er ikke dermed sagt at byen i Driver 3 er dårlig gjennomført, så absolutt ikke. Stor by med masse å utforske! Jeg prøvde bare noen få biler i Driver 3 og de er meget like som i VC, både utseende messig og kjøreegenskaper. Men du kan f.eks. ikke kjøre ned lykestolper og den slags i Driver ;) Litt irriterende... Men sånn er nå det da. Uansett så har jeg lest at selve historien i Driver er kort og kjedelig, noe som gjør at spillet ikke har lang varighet ;) Det har derimot VC, lang og god historie :) Men driver 3 har derimot flere byer, noe som VC ikke har, så kanskje disse er bedre og annerledes... :hmm:

Uansett, jeg ville kjøpt VC fremfor Driver 3, helt klart!! :thumbup:

Lenke til kommentar
:w00t::w00t: æ har ik prøvd driv3r eller gta san adreas så d e no ik så mye å si

Har du ikke prøvd San Andreas? Er det sant? ;)

Uansett, GTA III er og blir det beste. Bra nåtid-setting, kule biler, våpen og oppdrag. Historien er også kanonbra. GTA VC er self. også bra, men det er tross alt GTA III som er det originale :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...