Electric Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har 5000 jeg skal bruke på nytt hovedkort, cpu og minne.. men er ikke helt sikker på hva jeg skal ha... jeg er kommet fram til: Hovedkort CPU Minne Hva mener dere? ser det bra ut? :> Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) må minst ha i hvertfall 512MB ram edit: skal du f.eks spille FarCry så er 1024MB noe man BØR ha, helt riktig som Sveinl sier under her også hadde hvert fint om du sa hva du skulle bruke pc'en til Endret 4. juli 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Dårlige timings på det minnet. Anbefaler 2-2-2-5 istedet. Selv har jeg Corsair TwinX1024MB 3200XL CAS 2-2-2-5, se om du finner tilsvarende timings. Mener å ha lest i forumet her at 754 ikke takler enkelte minnemoduler, så søk i forumet før du handler. Mener også at Corsair minne var det beste for 754. NB! AMD CPUer er glad i aggressive timings Edit: Se her ---> Kompatibilitet Athlon 64 og RAM. Sveinl. Endret 4. juli 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Electric Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Aww, jeg bruker maskin generelt til spilling, blir litt forsking på hvor langt kan cpuen gå osv.. Men mest spilling.. Viss jeg kjøper pc4000 .. får jeg da utnyttet den helt? eller hopper den tilbake til pc3200? Endret 4. juli 2004 av Electric Lenke til kommentar
Electric Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har bestemt meg for å gå for denne ram brikken.. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har bestemt meg for å gå for denne ram brikken.. Godt valg Det er en knall brikke! Den vill ikke holde deg tilbake når det gjelder klokking. koster en god del, men har du cash why not Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå