Gå til innhold

sams.S100 eller X450?Edit:Kjøpt, P400 lurt valg?

Anbefalte innlegg

Har ikke noe som helst peiling på mobil telefoner men synes at samsung sine "klapp" telefoner ser stilige ut....så etter pris så står det mellom de telefonene nevnt i topic.....noen pro/con??

Edit:Eller kanskje jeg skal vente på Siemens CF62 ??

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S100 som telefon er i hvert fall nokså driftsikker.

Den jeg hadde holdt minst 6 mnd før den etter hvert begynte å hikke (snitt for meg er noen dager - 1 uke)

X450 vet jeg ikke så mye om, men vil tro at den har mms, noe S100 ikke har.

Når det gjelder ytre skjerm så er det en mangel hos X450

Lenke til kommentar

Mener du ikke e100 og x450? Synes egentlig ikke s 100 og x450 kan sammenlignes: s100 er en nesten to år gammel modell, og koster langt over dobbelt så mye som x450 (ifølge prisguiden). s100 har ikke støtte for MMS, men derimot har den IR, noe x450 ikke har.

Lenke til kommentar

Nei, se der du :) Min feil at jeg ga feilaktige opplysninger angående prisen! Fant dette i prisguiden, og den er vel ikke 100%sikker for feil alltid :) Da vet jeg faktisk ikke helt hvilken jeg ville ha valgt, men batteritiden til s100 ser jo meget dårlig ut!

Pro s100:

Ytterskjerm

Con s100:

Ikke MMS

Dårligere batterilevetid(?)

Kanskje noe mer på begge steder også, men det kan jeg ikke si, for jeg har ikke prøvd noen av de to modellene.

Jeg har bestilt x450 fra Tele2, for jeg synes tilbuded derfra var veldig bra. Les her hvis du vil se litt om det tilbudet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisan,tar en liten bump her i stedet for å opprette ny post.

Jeg endte opp med et impulskjøp hos siba i dag,kjøpte en sgh-p400 til 2490,- uten abb. har jeg kjøpt katta i sekken?

Ser at den bare fikk terningkast 3 hos amobil,men det var vel fordi den var litt i dyreste laget...i prisguiden er den oppført med en pris på 4000+ uten abb.

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...