The_PuNk Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Finnes det noen program der jeg kan skrive sms`n på pc og så sende den til mobilen via bluetooth og så fra mobilen dit jeg vill? Hadde vært kjækt så hadde jeg sluppet å skrive meldingene på mobilen hvis jeg sitter foran pc`n. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 prøv heller at program dr du kan sende sms`en frå maskinen og ikkje skrive på maskina å so sende til mobilen åso sende frå mobilen..åso må du nesten so skrive ka mobil du har.. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) e_hamre: Skriv _norsk_ som folk flest forstår! "Åso" står fremdeles ikke i ordboka. Endret 4. juli 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Logitech sine bluetooth tastatur/mus har denne funksjonen i programvaren (MX bluetooth og DiNovo) Trur faktisk MX900 (mus) også har det innebygd, då den bruker same hub som MXen mvh JanEirik Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Logitech sine bluetooth tastatur/mus har denne funksjonen i programvaren (MX bluetooth og DiNovo) Trur faktisk MX900 (mus) også har det innebygd, då den bruker same hub som MXen mvh JanEirik er ikke det bare sendere da? bt sakene har ikke støtte for bt serialport. Men er ikke sikker, toppmodellene er sikkert en bthub eller hva det heter. Men trådstarter har du en symbianmobil? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) logitech MX bluetooh pakken har sending av sms som eige program innebygd, sidan eg sitt med tastaturet og musa, og har nettopp skrudd av mobile Phone suite. Eg harfaktisk sendt sms til enden blandt anna så veit eg at logitech sin sandar også kan vere mottakar for andre einheiter. Smsene som blir sendt frå maskina blir ikkje lagra i telefonen som vanlig sending gjer (T630) mvh janEirik Endret 4. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
The_PuNk Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Jankee: Så den program varen som er med bluetooth versjonen av logitech mx900 har støtte for T630? Har en kompis som har den musa, men han mente at det ikke var støtte for T630. Da kan jeg sikkert bare låne cd`n av han i såfall. Eller er du nøtt til å bruke bluetooth sender i mus stasjonen for at det skal funke eller går det med hvilken som helst bluetooth sender? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 logitech MX bluetooh pakken har sending av sms som eige program innebygd, sidan eg sitt med tastaturet og musa, og har nettopp skrudd av mobile Phone suite. Eg harfaktisk sendt sms til enden blandt anna så veit eg at logitech sin sandar også kan vere mottakar for andre einheiter. Smsene som blir sendt frå maskina blir ikkje lagra i telefonen som vanlig sending gjer (T630) mvh janEirik Men det er jo bra. Men dette lar deg bare overføre til mobilen. en annen ting vil være om han har en symbianmobil med en dongle som støtter bluetoothserialport. Da kan han legge inn ett program på pcn for å fjernstyre mobilen fra pcn og dermed kunne sende meldinger fra pcn via mobilen til andre Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Da kan han legge inn ett program på pcn for å fjernstyre mobilen fra pcn og dermed kunne sende meldinger fra pcn via mobilen til andre Som f.eks floAt's Mobile Agent. Funker topp! (har bare testet med t610) Off topic: Go Charisteas og Hellas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå