kns Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Win XP Pro, SP 2: Jeg vil ha AV skrivebeskyttelsen på c:\program files. Høyreklikker på mappa, velger properties, krysser AV read only, velger apply to all folders. Men skrivebeskyttelsen går ikke av..?!?! Når jeg høyreklikker og velger properties på mappa igjen, er "read only blitt krysset PÅ igjen... Hvorfor?!? Endret 4. juli 2004 av kns Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 vet ikke om dette funker men dette sto det på et annet forum om dette (Can't delete Read-Only files): "Okay, I've found a solution. I booted up the computer in Safe Mode. When I was in this mode, I tried to delete 'temp'. It said "access denied" again. But this time I was able to go into the Properties. I clicked on the "Security" tab. It warned me with "You do not have access to change this file's security permissions, but you can overrite them." Well, it said that the athoritative user was unknown, so I changed it to my user (I'm an Admin.) It said "This will override all security changes for this folder. Okay?" I clicked Yes. Then I was able to delete both 'temp' and 'WinTools' successfully. I also deleted a CoolWebSearch folder that I was unable to do in the past, but didn't remember about. Thanks for your help, everyone" prøve? Lenke til kommentar
kns Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 vet ikke om dette funker men dette sto det på et annet forum om dette (Can't delete Read-Only files): "Okay, I've found a solution. I booted up the computer in Safe Mode. When I was in this mode, I tried to delete 'temp'. It said "access denied" again. But this time I was able to go into the Properties. I clicked on the "Security" tab. It warned me with "You do not have access to change this file's security permissions, but you can overrite them." Well, it said that the athoritative user was unknown, so I changed it to my user (I'm an Admin.) It said "This will override all security changes for this folder. Okay?" I clicked Yes. Then I was able to delete both 'temp' and 'WinTools' successfully. I also deleted a CoolWebSearch folder that I was unable to do in the past, but didn't remember about. Thanks for your help, everyone" prøve? 1000takk for svar! Men, hmm...dette var ikke helt det jeg var ute etter, men nesten... ...imidlertid var det jo faktisk en idé å prøve safemode... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere. Ta et søk på forumet, slik som dette så finner du kankje noe som hjelper. Lenke til kommentar
kns Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere. Ta et søk på forumet, slik som dette så finner du kankje noe som hjelper. Ok..takk skal du ha. Jeg søkte gjennom forumet før jeg postet innlegget, men fant ingenting. Søkte nok ikke godt nok Endret 4. juli 2004 av kns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå