Gå til innhold

Hvilken mobil har DU hatt mest software feil på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde en t39 for noen år siden, da den var helt ny. I begynnelsen, med den tidligste softwaren var den rimelig mongo til tider. Men, etter oppdatering hjalp det virkelig, og t9 ble neste dobbelt så rask! SOm å få en ny telefon. Fantastisk hva man egentlig kan få ut av en software oppgradering. :-)

Akkurat nå sitter jeg med en ericsson t65, hvor det ikke er noe egentlig gale med softwaren, men den er så UFATTELIG treig! Bare en midlertidig løsning, til min kjære sl55, kommer tilbake fra verksted.

Dette bringer meg over til noe annet. Det er helt genialt med de gode proff tlf. til siemens - last ned og oppdater sw selv. Er det noen andre som gjør det?

Be funky!
Lenke til kommentar
vel, jeg har ikke hatt en eneste software feil på mine mobiler, men jobber i butikk og en telefon skiller seg kraftig ut: NOKIA 3510i

det er jo VELDIG mange som har/hadde den mobilen

jaaa.. men dem fleste jeg kjenner som har hatt den har hatt utrolig mye prob`z med den lixom :thumbdown:

Lenke til kommentar
3650, vært på reperasjon 4 ganger.

du har krav på ny mobil etter 3 reperasjoner!

jeg hadde min N 3410 inne på rep.. og SW oppdatering langt over 3 ganger for ett par år tilbake, men jeg fikk ikke noe ny telefon, det er ikke sikkert alle steder dette gjelder?

Lenke til kommentar

1. Nokia 3510i er en værsting,

2. Nokia 3510 masse rart med dem

3. Siemens M65 har noen småfeil, dette er jo nye modeller i ny serie, så det tar jeg mindre alvorlig pga at det er bare småfeil som blir rettet i første oppdatering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...