Gå til innhold

Hvilken mobil har DU hatt mest software feil på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må dere slutte med slike useriøse og høyst unødvendige tråder, slik som denne!

Hvor er moderatorene når man trenger dem?

Dette er vel like intr. som andre tråder her inne på forumet.. det kan faktisk hjelpe folk med kjøp av ny mobil. :)

Den mobilen som jeg har hatt med mest feil på er Orange SPV :no:

Lenke til kommentar
hmm.. har hatt 3510i men ikke noe problemer med den, men derimot nokia 3410 er den mobilen med mest problemer jeg NOEN gang har sett eller hørt om.. det er helt kriminellt og den fucker seg.. :hmm:

Nevn noen buggs med 3410 [første mobilen min] :tease:

Lenke til kommentar
Nevn noen buggs med 3410 [første mobilen min] :tease:

nokia 3410`en min skrudde seg av hele tiden, plutselig snudde bilde på displayet seg opp ned tro det eller ei... jeg måtte veldig ofte gjenopprette frabrikkinnstillingene, pga. det kom ingen lyd eller ingen ting frem på skjermen når noen ringte til meg... osv... dritt mobil az :hrm:

Lenke til kommentar
nokia 3410`en min skrudde seg av hele tiden, plutselig snudde bilde på displayet seg opp ned tro det eller ei... jeg måtte veldig ofte gjenopprette frabrikkinnstillingene, pga. det kom ingen lyd eller ingen ting frem på skjermen når noen ringte til meg... osv... dritt mobil az :hrm:

Jeg hadde nokia 3410 fra den kom ut til for et halvt år siden. Merka ikke EN BUG på telefonen. Ganske ufattelig, kanskje 3 år uten bug, tror nok det var din telefon som det var no' feil med :yes:

Lenke til kommentar

Den einaste mobilen eg har hatt som eg har hatt problemer med software på er Nokia 3510i, er ikkje så mykje problem, men det er irritrende feil, som f.eks. at den slår seg av, og at den slår på taste-låsen, sjølv om stjerne-tasten min ikkje funker (og nei, det står ikkje på automatisk tastelås:P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...