Dafe Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Når jeg går inn på hovedsiden til hw.no blinker en reklame oppe til venstre. Kan ikke noe gjøres med dette? Den begynner å bli irriterende. Jeg bruker Firefox Lenke til kommentar
px Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Når jeg går inn på hovedsiden til hw.no blinker en reklame oppe til venstre. Kan ikke noe gjøres med dette? Den begynner å bli irriterende. Jeg bruker Firefox Samme skjer her i mozilla... Tror de bruker noe funky css som er tilrettelagt for IE... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Drift er obs på problemet og jobber med å fikse det Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Er det derfor "ad1.hardware.no" er nede / ustabil? Endret 4. juli 2004 av k-orm Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Samme skjer med meg. Firefox. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Bruker firefox jeg også og har samme problemet. Men den blinker kun under lasting av siden. Håper de får opp reklameserveren igjen snart, ikke det at jeg ønsker reklame, men at den er nede sinker sidene noe enormt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Er det derfor "ad1.hardware.no" er nede / ustabil? Nei jeg tror ikke disse to sakene er relatert. Reklamen blinker på alle gecko/mozilla baserte klienter Endret 4. juli 2004 av enden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 tror mer det har noe med hvordan firefox/mozilla laster inn sider (at enkelte ting kommer raskere enn koden som sier hvor den skal sitte...så blir bildet liggende og blinke fordi mozilla/firefox prøver å plassere det hele tiden uten å finne rett plass før sida er lasta ferdig... eller no slikt. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) tror mer det har noe med hvordan firefox/mozilla laster inn sider (at enkelte ting kommer raskere enn koden som sier hvor den skal sitte...så blir bildet liggende og blinke fordi mozilla/firefox prøver å plassere det hele tiden uten å finne rett plass før sida er lasta ferdig... eller no slikt. Hørtes logisk ut EDIT: "Leif, du må hjem nå" Endret 9. juli 2004 av Same- Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Og den koden MrLee snakker om er CSS koden Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 bruker ad-muncher og firefox....har ingen reklame:) Lenke til kommentar
frejoh Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har samme problemet med Firefox. Ikke i opera 7.50 dog. Hva skjer fra hw.no's side, blir dette utbedret? litt flaut at en hw-side ikke støtter alternative browsere.... Og de ønsker vel ikke at vi skal begynne å blokkere reklamene vel? Synes iallefall at reklamene her er greie, og varsler om gode tilbud. Men de er blokkert inntil videre, for den blinkingen orker jeg ikke..... Fredrik. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 ....greit nok at hw.no ikke har tilrettelagt for alternative browsere, verre blir det når dem bruker så lang tid på noe som er så viktig/irriterende - både for dem, og for brukerne. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 klarer meg fint uten reklame Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Til informasjon har jeg sett et par andre sider som sliter med det samme. Hittil beste antagelse er nok at reklamen endrer posisjon basert på hva som lastes. Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Heisann folkens. Prøv noe som kalles "supertrick". Jeg hater reklame, og er meget fornøyd med denne ; http://www.filesharingplace.com/supertrickxg/main.htm Hilsen Håkon Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Heisann folkens. Prøv noe som kalles "supertrick". Jeg hater reklame, og er meget fornøyd med denne ; http://www.filesharingplace.com/supertrickxg/main.htm Hilsen Håkon Dette er _IKKE_ og skal _IKKE_ bli en tråd om hvordan dere kan få vekk reklamene på siden vår. (da dem som driver nettsteder nok vil forstår hvorfor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå