Gå til innhold

MGS Subtance like bra på PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den porten er skikkelig dårlig. ATi patchen fikset ikke mye hos meg i det hele tatt. På noen partier i videoer så reverserer spillet skygger og lys, så alt lyset blir til skygge, og all skyggen blir til lys!

Også er det ikke noen exitknapp, så hvis du skal ut av spillet mens du spiller det full-screen, så må du trykke på Esc, noe som ikke funker 7 av 10 ganger! Og det står ikke at du skal bruke den knappen i bruksanvisningen eller noe!

Til slutt fant jeg ut at jeg måtte bruke Esc+space for å få meg ut av spillet med en gang.

Det er også noen andre småfeil som kan ødelegge hvis du vil prøve deg på noen vanskelige rankinger.

 

Hvis du kan kjøpe det til konsoll, så foreslår jeg det.

Lenke til kommentar

Har du X-Box eller PS2, anbefaler jeg deg å kjøpe ett av dem til konsoll.

 

Hvis ikke, kjøp PC-versjonen (husk pad, for guds skyld. Tastatur funker like bra som brunost på pizzaen istedenfor Jarlsberg). Spillet er hakket dårligere, men for svarte, det er jo fortsatt ett kjempebra spill.

Lenke til kommentar
Har du X-Box eller PS2, anbefaler jeg deg å kjøpe ett av dem til konsoll.

 

Hvis ikke, kjøp PC-versjonen (husk pad, for guds skyld. Tastatur funker like bra som brunost på pizzaen istedenfor Jarlsberg). Spillet er hakket dårligere, men for svarte, det er jo fortsatt ett kjempebra spill.

Tror jeg kjøper det til PS2 nå ja. Vanlige MGS 2 ble ødelagt og jeg ville kjøpe substance. Fant det til 149,- til PC på gamesmix.com. Men jeg tror også det ville være best til konsoll, så jeg gjør det :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...