olen Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har et Gainward Geforce4 MX440 kort. Hvilke drivere bør jeg velge? Gainwards egne eller NVIDIAs? Takk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: olen skrev (2002-04-20 20:52):Jeg har et Gainward Geforce4 MX440 kort.Hvilke drivere bør jeg velge?Gainwards egne eller NVIDIAs?Takk! http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Bruk nvidia's drivere...har ingenting å si...har selv gainward, bruker aldri å downloade fra deres side...tror ikke gainward bruker annet enn referanse drivere..tror ikke de modifiserer de.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: dudsi skrev (2002-04-20 21:28):Bruk nvidia's drivere...har ingenting å si...har selv gainward, bruker aldri å downloade fra deres side...tror ikke gainward bruker annet enn referanse drivere..tror ikke de modifiserer de.. Gainwards sine drivere er jo basert på nVidias drivere, men tror nokk de bare bytter navn på drivere og sier at det er demms (med tilatelse fra nVidia seff). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå