Erik1234 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Se på denne linken! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121643&cks=SER Der koster Liquid Edition 2.500kr, med oppgradering fra Studio 8, som jeg har! Noen som har gjort det her? Er veldig hypet om dette programmet! Endret 10. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
vegaroy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Personlig liker jeg programmet veldig godt. Har vært stabilt og fint for meg iallfall. Har søkt litt rundt på nettet og lest tester, og det får mye bra kritikk. Har egentlig bare funnet èn som er negativ, og da i hovedsak fordi det er så ulikt mange av de andre programmene. Er ikke sikker på om det finnes en demoversjon, men hvis det gjør det så finner du det på www.pinnaclesys.com vegar Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dårlig bruk av emnefelt, tråden stenges. -- Hmm, jeg var ikke moderator nei Hehe.. Uansett, ikke bruk sånne emne- felter. Det er dårlig gjort Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Dårlig bruk av emnefelt, tråden stenges. -- Hmm, jeg var ikke moderator nei Hehe.. Uansett, ikke bruk sånne emne- felter. Det er dårlig gjort Hehe :!: Denne tråden kommer til å stenges ja, hvis du ikke endrer topic FORT Se på denne linken! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121643&cks=SER Der koster Liquid Edition 2.500kr, med oppgradering fra Studio 8, som jeg har! Noen som har gjort det her? Er veldig hypet om dette programmet! Stemmer nok det, er jo ikke helt sikker da Endret 9. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
danielR Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Kan jo ikke skuffe dere, så denne tråden er herved stengt. Edit: "by request" har jeg fiksa på emnet og åpnet posten igjen. Skjønte egentlig ikke helt hva Erik1234 spør om, så det kan hende emnet ble litt feil i forhold til hans intensjoner..? Endret 10. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå