chokke Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Var innom der idag og da sto det at SK skulle spille mot mousesports klokka 17.00 og alle osm skrev blabla i /amsg skulle få +av, gjorde det da og de hadde sagt jeg skulle få hltv ip, men den kom aldri opp, fikk til slutt tak i den via en annen, men hltven sto at var delayed, ergo den funka ikke. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 The Cyberathlete® Extreme World Championships, sponsored by the Intel® Pentium® 4 processor with HT Technology Extreme Edition, will take place Wednesday, July 28 to Sunday, August 1, 2004 at the brand new Gaylord Texan Resort & Convention Center in Grapevine, Texas. Merkelig det der.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 The Cyberathlete® Extreme World Championships, sponsored by the Intel® Pentium® 4 processor with HT Technology Extreme Edition Snakk om dårlig plassering av reklame Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Var en jeg snakket med i går som fikk IP på #cplmatch. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 at the brand new Gaylord Texan Resort ... :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hahahahaha :!: "Gaylord"... litt av et navnevalg...! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvis dere ikke var klar over det, så kan jeg fortelle dere at Gaylord faktisk er både et vanlig for- og etternavn i USA. Det er vel omtrent like morsomt som at noen heter "Dick". Lenke til kommentar
*Starline* Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det er også mange som heter Dick! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jepp, og det gjør det om mulig mindre morsomt. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hvis dere ikke var klar over det, så kan jeg fortelle dere at Gaylord faktisk er både et vanlig for- og etternavn i USA. Det er vel omtrent like morsomt som at noen heter "Dick". :!: Tror det er en finsk fotballspiller som heter Gaylord. :!: Det er ikke det beste navnet en kan få Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 mr. Gaylord dick, navnet er gratis PM me får å ble igjendøpt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå