Shulgin Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Stalker sin består bare av et langt sorthvittklipp av en gammel mann som løper rundt i et rom med verdens mest atmosfæriske musikk i bakgrunnen, men det er i hvert fall den mest uhyggelige vignetten jeg har sett. Jeg digger vignetter. Jeg skal bruke dem bra selv den gangen jeg har noe mer enn mitt navn å fylle dem med. Seven sin er nokså hektisk, men god ja. Jeg har problemer med å huske flere... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 At vignetter er den mest oversette delen av film er bare noe jeg mener, ikke noe som har blitt fastslått av eksperter (selv om det egentlig ikke kan fastslås hva som i det hele tatt er mest oversett). Den filmkonkurransen din hørtes interessant ut, sanoj_20, bare synd at bidraget må være på ca 1 minutt og være lagd spesielt til konkurransen. Jeg har nemlig lagd en 90 minutter lang spillefilm jeg gjerne vil sende inn til diverse steder. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Den filmkonkurransen din hørtes interessant ut, sanoj_20, bare synd at bidraget må være på ca 1 minutt og være lagd spesielt til konkurransen. Jeg har nemlig lagd en 90 minutter lang spillefilm jeg gjerne vil sende inn til diverse steder. Synd. Du får lete videre da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Nyinnspillingen av Dawn of the Dead fra i fjor hadde en strålende vignett. Den største genistreken ved denne vignetten er starten. Fra den kræsjende introen over til nesten komplett stillhet, med blodig skrift. Herlig! Endret 2. oktober 2005 av cun Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vet jeg er nesten alene om å digge denne filmen: "So long and thanks for all the Fish" fra Hitchhikers Guide to the Galaxy er meget fornøyelig. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vet jeg er nesten alene om å digge denne filmen: "So long and thanks for all the Fish" fra Hitchhikers Guide to the Galaxy er meget fornøyelig. Vignetten er meget bra . Synd resten av filmen ikke følger opp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Den var fin. Hyggelig atmosfære med alle de stjernene og delfinene som flyr. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vet jeg er nesten alene om å digge denne filmen: "So long and thanks for all the Fish" fra Hitchhikers Guide to the Galaxy er meget fornøyelig. Tja, veldig flott film om man, som meg, ikke har rørt bøkene. Enig i at vignetten var særs fornøyelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå