Phonix. Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Tiny winy uppdate: dette er bestilt: 1 stk. Sunbeam Kald Katode Basic Kit 52,41 64,99 2 stk. Sunbeam Kald Katode, 30cm, Lys rød 88,70 109,98 2 stk. Sunbeam forlengerkabel til Kald Katode 24,18 29,98 1 stk. Sunbeam vifte, LED, 4xRød 76,61 95,00 Det vil bli satt inn så fort eg kommer hjem fra ferie, sansynelig vis søndag, da får jegs ikkert lånt ewt digital kamera så dere som bryr dere får se Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Tiny winy uppdate: dette er bestilt: 1 stk. Sunbeam Kald Katode Basic Kit 52,41 64,99 2 stk. Sunbeam Kald Katode, 30cm, Lys rød 88,70 109,98 2 stk. Sunbeam forlengerkabel til Kald Katode 24,18 29,98 1 stk. Sunbeam vifte, LED, 4xRød 76,61 95,00 Det vil bli satt inn så fort eg kommer hjem fra ferie, sansynelig vis søndag, da får jegs ikkert lånt ewt digital kamera så dere som bryr dere får se Bare så du er klar over det: du har kjøpt en rosa katode, eller "lyse" rød som de sier.. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 uummmm har det jeg også ble skuffet da jeg fikk dem Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 rosa er smuud ;D Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 rosa er smuud ;D hehe nei rød er bedre ja Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 jess, nå kommer kjeresten hjem med digitalkamera på frdag, innen det skal ALT være klart bilder på fredag av ferdig mod, de som har sett nye resultatet tror ikke no på at det er den gamle så det er vell positivt. MEN den gamle så faen ike ut med kaffe(brus/godterfi flekker og ikke satt sammen og flassende lak.. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) uppdate. whoho jess, nå har jeg fått tatt bilder den er nesten feri og greier mangler bare et cd rom deksel.. så her har vi datan med lys: litt mørkere HELT mørkt: forfra på skakk: så hva syntes foilka? er fornøyd jeg Endret 30. august 2004 av Phonix. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 For store bilder.. synes du kunne jobbet litt mer med den.. den ser fortsatt crappy ut.. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 takk for fine og positive og ikke minst konstruktive tilbakemeldinger da... Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Prøver bare å se for meg hva du har gjort her.. 1. lakket 2. flyttet leds 3. utskjæring 4. katoder Virker som du ikke har tenkt så veldig på hva du vil gjøre og hvordan du vil gjøre det.. Har du valgt å gå for en "crappy" look? Og hva er poenget med den stripa på toppen? Hvordan har du laget den? Med teip? Dekslene foran ser ut som de er tegnet røde med sprittusj.. hva er den åpne greia på toppen der? Hva med å rydde litt i kablene når du først var igang.. hadde ikke skadet det. Dette var vel første casemod og du har ihvertfall lysten, men du mangler enda ferdigheter og ideer til å lage en bedre casemod. Jeg er ikke akkurat verdens beste jeg heller, men min første casemod var endel mer gjennomtenkt enn dette. Uansett.. ikke gi opp selvom din første casemod var nærme en fiasko.. Så lenge du har lysten så er det bare å stå på, ferdigheter og ideer kommer sikkert etterhvert, ikke alle som er født med verktøy i hånda og ideer i hodet. Mvh MiteS Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Den kom vist to ganger.. Endret 30. august 2004 av MiteS Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ganske bra til og være første mod Sta På Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 takk nå svarte du mye bedre. enig, det var lite gjennomtenkt, kom på det dagen jeg begynte å lakke liksom, og da viste jg ikke at jeg skull ha inn katode og plexi... Stripen på toppen er lakket rød. HVA er det som ser crappy ut liksom? HVA burde jeg gjøre? har flytta led's lakka, satt inn plexi lagd mitt fine lyn på toppen thtas it ... Før var det hvit og møkkete og delen forran satt ike fast og kablene var et helvete, nå er de rydig i forrhold til det de var. Hvordan kan jeg rydde opp kablene? og ja jeg har lysten men jeg hvet jeg ikke har skillsa:( Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 takk nå svarte du mye bedre. enig, det var lite gjennomtenkt, kom på det dagen jeg begynte å lakke liksom, og da viste jg ikke at jeg skull ha inn katode og plexi... Stripen på toppen er lakket rød. HVA er det som ser crappy ut liksom? HVA burde jeg gjøre? har flytta led's lakka, satt inn plexi lagd mitt fine lyn på toppen thtas it ... Før var det hvit og møkkete og delen forran satt ike fast og kablene var et helvete, nå er de rydig i forrhold til det de var. Hvordan kan jeg rydde opp kablene? og ja jeg har lysten men jeg hvet jeg ikke har skillsa:( Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har ikke skills jeg heller.. Har aldri casemoddet før, men jeg har planlagt og tegnet utallige tegninger. Får se hvordan det blir til slutt Begynner med pussing og lakking i morgen kveld. Må si meg enig i at lakken ser litt dårlig ut. Hvor mange strøk med lakk har du hatt på? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det var bra til første mod å være!! Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 takk ongabonga, lakken ser ekkel og dårlig ut fordi den er fettete oog skitten, er 3 lag... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Rense lakken? Få ett nytt deksel foran? (til cd rom plassen..) Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 takk nå svarte du mye bedre. Var bare litt opptatt da jeg skrev første gangen HVA er det som ser crappy ut liksom? For eksempel lakken. Pusset du før du lakket? Eller brukte du grunning? I noen tilfeller vil det gå bra uten å pusse først, men hvis det var slik du sier det var med kaffeflekker,riper osv så tror jeg du ville fått et mye bedre resultat hvis du pusset det vekk og tok et strøk med grunning først. Hvordan kan jeg rydde opp kablene? Du kan jo kjøpe kabelsamlere, bruke teip eller strips. Du kan også prøve og legge kablene litt bortgjemt. (Bak hovedkort brettet er et vanlig sted å legge kabler som ikke blir brukt eller som er veldig lange.) Du må for all del ikke gi opp, såvidt jeg ser har du ett bra utgangspunkt. Om du bestemmer deg for å gjøre en ny mod må du tenke ut hva du vil gjøre, hva du trenger og hvordan du vil gjøre det. Prøv og la hele mod'en se ut som EN mod og ikke en mod du har gjort litt og litt på. Lykke til videre Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 takk for konstuktiv tilbakemelding (nå mente jeg det) pusset først men ike godt nokk. denne mod'æen var egenlit bare på gøy, er snrt på nr 2, da skal jeg lage fra bun av i kunst og håndtverk timene... Har MYE mere utstyr osv, planlegge bedre! Dårlig tid nå, skriver mere etterpå *simpsons* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå