Phonix. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Ja et sted må det starte så her er min lille start. Jeg har da desverre ikke bilder fra begynnelsen men har noen bilde rett etter det var lakkert sort(det var ripete grått, hvitt, kaffe og brusflekker. Frontpaneler hang så vidt på osv, shabby cabby var det poppulert kaldt) Har også drålige med kameraer for hånden men kommer bedre senere [btw drar på sommerferie i 3 uker om 1 dag så blir vel lenge til updates kanskje i morgen] Her er det Lakket sort: <har brukt vanlig klar lakk hurtigtørkende. Her har jeg flyttet de grønne led'ene til midten av kabinette(stilig? JA!) Og farget cd coveret, abdre er under virksomhet ettersom mamma kastet dekselet: Dette er et nerbilde av frontdekselet som jeg har satt in blå led vifte bak, suxy en, skal settes inn en rød en med bedre lys: front på dataen: høyere siden før jeg angrep: i dag gikk jeg og kjøpte dremel på clas ohlson og maskering tape og kutteskiver, resultatet ble som følger: eller en tegning av det samme som jeg har tegnet: Videre så skal jeg -Sette en 2 røde katoder og inverter -viftestyring i sort -2 røde led vifter en forran og en bak, den forran vil sanynligvis lyse ut gjennom hullene. -Venstere døren må jeg finne på noe lurt med -cd rom'en dere mamma satt en liten stopper, må det også skje noe. TRenger ideer,ros, ris osv:D mvh magnus m Endret 3. juli 2004 av Phonix. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Dette blir bra! Den utskjeringen var tøff da Stå på! Lenke til kommentar
Skello Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Se om du får lånt et bedre kamera då. Var umulig og se nokke særlig på dei bilda du har no. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja, prøv som sagt å få tak i et bedre kamera. Ser lissom bare antydninger til noe arbeid her. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Trenger ideer,ros, ris osv:D Få tak i bedre kamera. Ikke kjøp led-vifter, ta heller katoder. Få tak i røde leds isteden for den røde(og sikkert en oransj og). Hold deg til en farge, f.eks. hvis du har grønne/oransje leds i fronten, blå led vifte, svart kabinett og røde katoder blir det litt vel "lyd-løs-disko/sirkus/jule-tre". Bare et par råd på veien. Hilsen Lars. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 takk lars, og til dere andre så skal jeg fpå taki bedre kamera. MEN, jeg skal bare ha rød, bytter ut de grønne led'sene forran til røde og 2 røda katoder og 2 røde led vifter, thats it, det blå forran hadde jeg bare liggende så jeg satt den inn Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tipper det er mobilkamera. Men ei so tøff utskjering måkje du ødlegge me dårlige lys, bruk kalde katode (rør). Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Eller du kan kjøpe UV-katoder, og UV reaktive ting å ha inni der Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Tipper det er mobilkamera. Men ei so tøff utskjering måkje du ødlegge me dårlige lys, bruk kalde katode (rør). mhm, tenker likt, 2 røde kalde katoder. Men hvilke er å annbefale de på microplex 2 stykk med inverter? eller et kit fra 3dfxcool med inverter og 2 katoder? de fra 3dfxcool er billigere ..? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du bestiller 2 kalde katode og 1 inverter hos microplex. Har prøvd dei og dei lyser som berre d! Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 er det knall rødt, eller rosa rødt?' takke for alle svar Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 KJØP de på microplex! (SUNBEAM) er det beste merke når d gjelder kalde katoder, det viser flere tester bl.a på overklokking.no. Sunbeam sine katoder er MYE kraftigere enn vanlige katoder. SÅ KJØP PÅ MICROPLEX!!! MVH Pringles Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 er det knall rødt, eller rosa rødt?' de blir kansje kje helt KNALL rød, men du ser godt at d er rød! tror faktisk kje at noen katoder blir heilt knall rød'e... jaja.. HAPPY MODDING MVH Pringles Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 chill litt da pringels trenger ikke å skriike... Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Detta blir sikkert likt alt annet jeg har sett før, booring. Btw bildene så ut som du har fremkalt film som har vært gjennom radioaktiv stråling. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Detta blir sikkert likt alt annet jeg har sett før, booring.Btw bildene så ut som du har fremkalt film som har vært gjennom radioaktiv stråling. BLAAAA BLAAA BLAAAAAAA Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg har 2 røde sunbeam katoder og det var en skuffelse . for di var mere rosa en rød!!!! Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Stilig utskjærin der Phonix. Fix et hull nede i kabinette å stapp inn ei 80mm vifte så setter du oransje katoder på. Eller den her fra Microplex f.eks. Mange som gjør det men det er stailich! Keep up the modding spirit! --->NeRoX<--- Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 ahh hjemme i 3 dager. bestiller div ting fra microplex nå. Så drar jeg og er hjemme om en ukes tid da, setter inn alt og kaster ut et parr bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå