kns Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Bildet forklarer det meste. Plutselig ble alle vindusmenyene hvite.. Det skjer bare i tredjepartsprogrammer, altså ikke i feks Windows Explorer, My Computer, eller andre "interne" programmer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har et ATI Radeon 9200, kjører Xp Pro Sp 2, dualscreen, nyeste catalyst-drivere. Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Fikk slike jeg også når jeg la inn XP SP2 beta. Sikkert en bug... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 dersom du knotter litt med theme-innstillingene så skal det fikses. et theme-bytte (og tilbake, eventuellt lag et nytt theme) løste dette hos meg da jeg var plaget med det...lenge siden nå. Lenke til kommentar
kns Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 dersom du knotter litt med theme-innstillingene så skal det fikses. et theme-bytte (og tilbake, eventuellt lag et nytt theme) løste dette hos meg da jeg var plaget med det...lenge siden nå. aha..det gjorde susen takker! Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Takker jeg også! Har hatt samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå