tigerdip Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Som vi vet så er det jo alltid kunden som tar feil. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 HOS MEG :!: :!: :!: Det der var skikkelig surt. Jeg har kun en gang hatt problemer med varer fra komplett, og det var en kr7a-raid hk som hadde 4 manglende kondensatorer, de var revet av... Byttet med en gang, fikk porto tilbake. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg er glad jeg ikke handler på komplett! men en gang jeg ødlagde hovedkortet mitt (min feil) så sendte jeg garantiskjema og slikt. det tok ca 3 uker før det skjedde noe. dette er vel og merke i travle juletider med masse fri og slikt. men jeg kjenner sønnen til PSdata ganske godt (han går i klassen min) så nevnte jeg det til han. dagen etter var PSdata skjefen hos meg og skulle personligt ta det med seg til arendal. DET er servise det Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Til dere som aaaaaldri skal handle hos nettbutikker etter å ha lest "historier som dette": Hva med å spørre etter de som har gode erfaringer med nettbutikkene da? Synes det er ganske komisk å lese om individer som avfeier enkelte nettbutikker helt etter kun å ha hørt en side av ting. Jeg handler ikke bare hos Komplett, men etter over 30 ordrer til verdt over 50 000 norske kroner, har jeg ennå ikke hatt noen problemer med Komplett. Likledes med Microplex, hvor jeg har handlet for ca 5000 kroner. Hvorfor hører man så sjeldent om gode erfaringer? Fordi gode erfaringer taes for gitt. Forventningene er innfridd og det er ingenting å klage over. Gode erfaringer skaper ikke blest. Dårliger erfaringer gjør nettopp det. Dessuten hadde denne kategorien flommet over av tråder , hadde alle og enhver med gode erfaringer sagt sitt. Tenk på det, dere som avfeier nettbutikker helt etter å ha lest en tråd eller to. Lenke til kommentar
Smartass Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Er vel en som jobber der som er ute etter å erte deg sikkert Lenke til kommentar
Katoona Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det her høres ut som tullprat fra den ene enden til den andre. Jeg har bestilt varer fra Komplett i flere år til vårt firma, og jeg har aldri hatt problemer med dem. At BASF har mottatt så mange sendinger etter hverandre som består av brukte varer høres ut som direkte løgn, eller at Komplett med vilje har sendt han brukte varer. Kanskje Basf er en av de kundene som ringer 15 ganger om dagen for å klage på alt mulig. Det er ihvertfall ikke sannheten som blir presentert for oss her. Hadde vi spurt Komplett hadde nok historien hatt en annen side også. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det var jo voldsomt da.Har selv opplevd å få et defekt hovedkort fra Komplett,men ellers har det vært levert bra saker derfra. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har handlet på komplett.no i mange år og aldri hatt noen problemer. Synes det er en god og kundevennlig butikk. Pleier bestille derfra, ikke fordi prisene er så sinnsvakt konkurransedyktige mot noen andre webshoper, men pga jeg har god erfaring med dem og aldri fått noen feilvarer. Lenke til kommentar
BASF Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Komplet har nå ordnet opp i hele saken KOMPLETT.NO Kjempe ... Fikk nye høtalere og alt er greit Men bare for å sette noen på sin rette planke her .... jeg handler datautstyr for ca 50.000 i mnd ... slik at dat kan hende jeg kommer borti lit flere problemer en den fleste normale webshoppere. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hæ?....handler for femti laken i måneden!? Hvor jobber du?, trenger dem flere ansatte og når kan jeg søke? Seriøst: Veldig bra at det ordnet seg. Håper det går en stund til det skjer noe lignende hos deg. Ikke alltid problemet er om man får retur eller ei, men at man har varen fortest mulig. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har bestilt fra komplett 2 ganger. Første gang en 160 GB Maxtor harddisk som jeg var fornøyd med. Så en stund senere bestilte jeg en switch, 3 nettverkskort og 4 nettverkskabler (10meter), da fikk jeg kun 1 av de 4 kablene, og komplett trodde ikke på meg da jeg ringte dem og fortalte det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Komplet har nå ordnet opp i hele saken KOMPLETT.NO Kjempe ... Fikk nye høtalere og alt er greit Men bare for å sette noen på sin rette planke her .... jeg handler datautstyr for ca 50.000 i mnd ... slik at dat kan hende jeg kommer borti lit flere problemer en den fleste normale webshoppere. 50.000 x 12 = 600.000 Du må tjene sinnsykt mye penger!! Så bra at alt kom til rette ihvertfall. Personlig har jeg aldri hatt noen problemer med å få brukt utstyr fra Komplett.no. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vil bare hive inn enda en nyansering av denne tråden. Har handlet fra Komplett.no i flere år og for mange høvdinger. (Ikke sammenlignet med 50k i mnd, vel og merke...) Jeg har aldri mottatt noe som er brukt uten å ha handlet det fra bruktmarkedet deres. Har opplevd DOA, men dette løste Komplett upåklagelig. I de siste månedene har jeg opplevd en nedgang i servicevilje, men Komplett er fortsatt en av de bedre på det norske markedet. -KJ Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 jeg er glad jeg ikke handler på komplett! men en gang jeg ødlagde hovedkortet mitt (min feil) så sendte jeg garantiskjema og slikt. Jeg er og glad du ikke handler der. Antar Komplett og er det. Du har ikke krav på ny vare dersom du selv ødelegger den. Dessverre er det veldig mange som ødelegger ting og prøver seg på garanti, eller misbruker angrefristen til å teste varer. Leste en tråd en tid tilbake om en som skulle bestille seg topmodellen til ATI for så å returnere den etter en uke. Han skulle nemlig på LAN og skjermkortet hans dugde ikke helt Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Komplet har nå ordnet opp i hele saken KOMPLETT.NO Kjempe ... Fikk nye høtalere og alt er greit Men bare for å sette noen på sin rette planke her .... jeg handler datautstyr for ca 50.000 i mnd ... slik at dat kan hende jeg kommer borti lit flere problemer en den fleste normale webshoppere. 50.000 x 12 = 600.000 Du må tjene sinnsykt mye penger!! Så bra at alt kom til rette ihvertfall. Personlig har jeg aldri hatt noen problemer med å få brukt utstyr fra Komplett.no. Hvis det er privat kjøp = løgn.. firma derimot... men tro neppe på det. Når det kommer til å kjøpe demo varer så sparer man bare et par hundrings, pluss man mister alt som kalles "nytt og kabler." Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Leste en tråd en tid tilbake om en som skulle bestille seg topmodellen til ATI for så å returnere den etter en uke. Han skulle nemlig på LAN og skjermkortet hans dugde ikke helt Ja det var f*** meg type, men han fikk så ørene flagra da. Slikt ødelegger for oss ærlige kunder. Fint komplett ordner opp, men skal de beholde kundene, så må de få fart i retursaker og bestillinger osv..... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Leste en tråd en tid tilbake om en som skulle bestille seg topmodellen til ATI for så å returnere den etter en uke. Han skulle nemlig på LAN og skjermkortet hans dugde ikke helt Ja det var f*** meg type, men han fikk så ørene flagra da. Slikt ødelegger for oss ærlige kunder. Fint komplett ordner opp, men skal de beholde kundene, så må de få fart i retursaker og bestillinger osv..... Det var faen meg smart da.... takk for tipset Men jeg kjøper nok for det om..... trenger det etter LAN også.... Lenke til kommentar
BASF Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg jobber som konsulent og driver ikke med salg av hardware ... men bestiller til komplett.no direkte til kunden... derfor blir det en del tusen i mnd ... Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 EN TING. KOMPLETT ER IGRUNN IKKE NOEN SPESIELT GOD NETTBUTIKK. ANGÅENDE PRIS. DE GREIER SEG MEN HADDE MYE HELLER BESTILT FRA FOREXEMPEL MPX.NO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 EN TING. KOMPLETT ER IGRUNN IKKE NOEN SPESIELT GOD NETTBUTIKK. ANGÅENDE PRIS. DE GREIER SEG MEN HADDE MYE HELLER BESTILT FRA FOREXEMPEL MPX.NO Har du et genuint behov for å hyle, eller har du ikke oppdaget "CAPS LOCK"-knappen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå