Nilsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 noen som veit hvor langt jeg kan gå.. kan nevne at det ligger linux på maskina.. dette er ikke amd athlon xp men en helt vanelig amd athlon.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Vel, 1.2 - 1.4 ville vel kanskje være oppnåelig.. Kommer jo ann på hovedkort og mine å selvsagt.. så drar du den til nærmere 280-290 fsb (150-160) blir det nok bra. Du kan vel stioller mulitiplier å vel? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Du kan vel stioller mulitiplier å vel? det veit jeg ikke men det er en boxed vifte som sitter på.. vil den holde cpu kjølig nok... hk er ikke no spesiell produsent.. det er en fujitsu simen pc.. skal skjekke navnet etter jeg har spist litt... edit: ram: 512mb sdram pc-133.. merke: standard Endret 5. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 tror ikke du kan klokke det en eneste Mhz... ettersom du har en ferdig FS PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå