pcgutten Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei! Jeg har sitt alle andre worklogene om tre kabinett og syntes de er pene og vil prøve selv. Min første tanke var og kalle denne worklogen 11åring lager tre kabinett!! Men syntes det ville bli for skrøydete. Så jeg gikk for den normale topicen: Kabinett av tre. Jeg har begynt med kabinettet men får ikke ta bilder før i morgen for jeg har ikke cameraet her... Så det kommer bilder i morgen tror jeg... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du for stå på og håpe du får eit fint kabinett. Men for å få eit fint kabinett på man ha og kunne brukke masse utstyr. So det er ikkje alle 11 åringa som har tilgong til sånt. Men eller trur eg du vil få det fint. Kor det gikk med cpu blokka foresten? Ole-Johan Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det viktigste er ha det MORRO. Det er morro å bygge leikehytte selv om den ikke er så fin som rommet ditt. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Dette er ikke en worklog, enda... Kjapp deg å legg ut blider før moderatorene kommer å tar deg... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ja enig.. synes du kunne venta til imorgen med å legge ut første post, så kunne du lagt med bilder i første posten Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg syns absolutt du burde ha ventet med å starte denne workloggen i det hele tatt til du HADDE et kamera og bilder!.. men det er min mening + reglene.. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg tror jeg får bildene i dag. Er redd for at den skal bli stengt Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvorfor starte topic når du ikke har alt klart? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg trodde jeg skulle få det en dag etterpå men det ble det ikke noe av. Får se hva som skjer i dag! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hjelp, finner ikke cameraet! Hva blir det til nå? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hjelp, finner ikke cameraet! Hva blir det til nå? Ok, du får én sjanse. Legg ut bilder i løpet av dagen, ellers stenges tråden. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Kan du stenge denne og jeg kontakter deg når jeg har bilder? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Greit. Prøv å forberede deg litt bedre neste gang, så slipper du slike ergrelser..... Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg