Dunestar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Støttet! Fint tiltak. Synes faktisk det som nå er Webdesign, HTML & CSS kunne fått bli med på samme lasset, å bli lagt som underkategori i en evt. kategori for visuell kreativitet. Vil tro dette avhenger noe av GFX.no som tydeligvis har stoppa opp litt. Vil tro en slik kategori er naturlig i sammenheng med en evt. opprettelse av egen nettside for emnet. Jeg støtter derfor GFX.no minst like mye som egen kategori for visuell kreativitet! Alle tok den? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Jeg ser at Purify har lagt til en liten appell i signaturen, med link til denne tråden. Kjempebra! Når administratorene er tilbake fra ferien, så blir det press mot høyere hold. Til de som ikke har deltatt i tråden: Post din støtte, du også! Endret 5. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 QUOTE (PiRANhA @ 05/07/2004 : 09:49) . Hæ? Tror ikke jeg tok den. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg støtter forslaget ,men synes ikke det burde havne på off topic. Heller Off Topic enn ingenting da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Passer fint under 'Digitale bilder, foto og video', med en redirect rett ved WDS Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Støttes. Fint medium for folk som ønsker å lære samt å lære bort. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 QUOTE (HolgerLudvigsen @ 04/07/2004 : 01:55) Hvis man er radikal kommunist som ikke er ute etter mye tilbakemeldinger. Den komentaren kunne du spart deg for. På storedyret.com er det mange folk som veit hva de driver med, og selv om de som starta/driver forumet er komunister er det ikke sikkert alle medlemmene er det. Men for å gå tilbake til topic så støtter jeg forslaget, og dette er en del vi kanskje mangler. Men det har vært snakk om at hele forumet skal reorganiseres, så kanskje det kommer da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 QUOTE (HolgerLudvigsen @ 04/07/2004 : 01:55) Hvis man er radikal kommunist som ikke er ute etter mye tilbakemeldinger. Må man være kommunist for å bruke et nettsted som har "sovjet-theme"? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 QUOTE (HalTan @ 11/07/2004 : 22:11) Må man være kommunist for å bruke et nettsted som har "sovjet-theme"? Spør den registrerte brukeren "Holger von Erkeblå". Han lider. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg tror dere vil få kategorien deres, men Ting Tar Tid nå om sommeren. I mellomtiden kan dere kanskje slenge ut noen flere tanker om hvor den bør plasseres? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Syns den bør gå under 'Digitale bilder, foto og video'. Eneste andre alternativ er vel 'Off topic', og den er jo ikke tenkt som en off topic-kategori. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Enig nerdvanna, den hører hjemme under 'Digitale bilder, foto og video'. Det kommer til å være en seriøs kategori på linje med de andre on-topic-kategoriene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg