Gå til innhold

Guide: Hva har jeg av hardware?

Anbefalte innlegg

Teite cpuid programmet funker bare for Intel prosessorer, og nå får jeg ikke sletta det igjen.

Får den standard feilmeldingen om at det er i bruk av et program.

Så testa jeg Who Lock Me

et hendig lite program som sier hvilket program som bruker fila, og da kom explorer opp.

Dermed får jeg ikke sletta den fra windows, og ikke har jeg floppy drive så jeg kan komme i dos :mad:

Hehe, livet er ikke lett!

Den bruker faktisk også 2% av cpuen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PCGutten - Har du hørt om avsnitt? Utrolig tunglest når du ikke klarer å dele opp det du skriver.

Ikke så lett a kunne alle norskregler når du er 11 år. Kunne du det godt da du var 11 år? stå på pcgutten :thumbup:

Nei, jeg kunne ikke det, derfor lot jeg vær å lage guider... ;)

Bare tuller, selvfølgelig kunne jeg alle norskregler da jeg var 11.

Lenke til kommentar

Det er veldig imponerende å se deg stå på pc-gutten, men du bør absolutt ta det hintet som du fikk tilbake i forige tråd om å la noen se over guidene dine FØR du poster dem, så slipper du negative tilbakemeldinger, og får heller konstruktive tilbakemeldinger. Slik at du kan lage guiden enda bedre.

Ikke missforstå meg, jeg liker arbeidet ditt, men det må være bedre før det blir postet som en guide.

Lenke til kommentar
Du kan og skriver bedre en dei fleste 11åringene eg veit om.  :thumbup:

... men du kan ikke skrive som en 11-åring engang...

Over til saken:

Alternativ: Last ned Knoppix og kjør "lspci", så vet du det meste av hardware på notime. Åpne så kassen til maskinen din og se på hovedkortet, så vet du merket på det òg.

PCgutten: Altså, det er fint at du vil lage guider, og initiativet er flott. Ikke la folk ødelegge for deg. Når det er sagt, bør du kanskje imidlertid la være å legge ut guidene dine til offentligheten, spesielt på forumet. Ja, du er 11 år, men guidene holder bare ikke mål. Fortsett med å skrive og fortsett med å lære deg ting om emnet, men du sikter litt høyt når du tror guidene dine har noen nevneverdig nytteverdi. Kanskje om et par år - du viser i hvert fall potensiale.

Stå på, men for egen del, gjør det privat...

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...