SmileHappy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) dette var tragisk, sitter her finner ikke på noe og jeg bare tukler på penner og data musen, biter på penna og lurer på om det kanskje ikker på tide og dra ut :!: . men jeg fikk en genial ide.. hva gjøre dere i forumet når det går lit stille før seg? . klikker penner også videre ? Endret 3. juli 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 leser litt forskjellig, akkurat nå leser jeg meg opp på CSS. Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 det var da ikke store tingen .. jeg ødelegger penner når jeg kjæder meg , antaglivis derfor pappa klager over at han ikke finner noen hehe. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tre ords leken Lese gjennom _hele_ SO3 Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 jeg spammer da ikke !.. spørr jo bare om en enkel ting hva gjør man når man kjæder seg .. man kan jo får vite lit om andre folks merkelige vaner . Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg spamtroller litt her og der. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kjede seg foran pcen ? Er det i det hele tatt mulig ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 jeg sitter ikke foran pc`n å kjeder meg, hvis jeg ikke har noe å gjøre forran pc`n, så går jeg fra den... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Finner noe musikk og spille, for det meste Soundchaser-albumet til Rage. Så sitter jeg og slenger hodet inn i stolryggen... evt. leser jeg de første numrene av Illustrert Vitenskap, hvor de skriver at innen år 2000 vil ditt og datt ha skjedd (det meste har ikke skjedd ennå). Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Lese gjennom _hele_ SO3 det har da jeg gjort 2 ganger allerede Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Finner fram snusen, (evt non øl vist jeg har) Leser litt, snakker på msn, sitter litt i photoshop Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 flår apen... :!: :!: Går ut og spiller fotball med noen eller ser på TV... fins jo andre ting å gjøre enn å sitte foran PC'en.... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Spiller backgammon på nett.. Når det blir kjedelig river jeg meg i håret, går ut å tar en røyk, titter at alle filmene snurrer og går (på jobb altså) og går tilbake å setter meg og kjeder meg videre.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Lese gjennom _hele_ SO3 det har da jeg gjort 2 ganger allerede da har du Lite OG gjøre ... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 På jobben spiller jeg hjerter hvis jeg ikke har noe å gjøre Prøver å vinne med 0 poeng, det nærmeste hittil var 8 poeng :/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Surfer diverse fora (Comatorium, T.com, Hw.no, Dyret, Freakforum, Bandlink, [fyll inn diverse band], [fyll inn diverse små indie-plateselskaper]. Leser på All Music Guide, leser bok, hører på musikk, prøver å lære meg litt gitar, tegner litt. osv. osv. Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 spiller trommer på bordet mens jeg hører på musikk... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Da ser jeg etter liv på diverse forum. Dette, IMDB.com-forumene, foreignfilms.com, diskuterfilm.net, VGD, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå