chokke Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvorfor er det så få spill som støtter LCD skjermer, av alt jeg har prøvd, funker bare CS med 1280x1024 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) uhhh, Alle spill støtter LCD skjerm, bare at ikke alle spill som støtter så høy oppløsning, men de aller aller fleste støtter slik oppløsning, og om ikke så er det ingen problem og spille med 1024x768 i spillet, det har ingenting og si om du kjører 1280x1024 i windows... Det eneste måtte LCD som Støtter i spill, i denforstand at den har ingen ghosting ect.. men det blir feil og snakke om støtte da også, blir et kvalitets spørsmål. Endret 3. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvorfor er det så få spill som støtter LCD skjermer, av alt jeg har prøvd, funker bare CS med 1280x1024 Bullshit! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 SNakker om native (?) oppløsning da, etter hva jeg har fåt med meg har LCD skjermer 4:5 format, synes nyere spill kunne hatt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå