msh Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har kjøpt MSI Geforce4 kortet idag Det står at den har video inn og out,men jeg har ikke klart å ta opp video med den. Hvordan skal man ta opp video med det kortet ? Jeg har innstallert Capture drivere som følger med,men det går ikke ann å ta opp video. Lenke til kommentar
labri Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hvis du kjøpte kortet retail, trodde jeg at det fulgte med nødvendig programvare....? Hva får du i 3DMark2001SE + hva andre specs har du + hvordan duger det ellers? (se gjerne emnet jeg nettopp posta) Lenke til kommentar
msh Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Jeg klarte det,det var bare en liten feil med kablene. Ellers er kortet veldig bra,både med tv inn og ut. i 3dmark fikk jeg 8890. Jeg har 1,4ghz Athlon med 512 DDR ram. Kan overklokke til G-force 4 ti4600. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvordan klarte du å ta opp ? Har bare prøvd med Winproducer men ingenting skjer... har prøvd både med S-vhs og composite men ingen forskjell... Bruker WinXP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå