ITT Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei Jeg merker at min shuttle er ganske varm, og kjølingen ganske svak. Så jeg lurer på om det er mulig å evnt. bytte ut eller sette inn nye vifter i den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Varm som i? Hvor mange grader? Se testen av SN85G4 jeg har i signatur, så får du tips. Lenke til kommentar
ITT Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg er ikke sikker på hvor mange grader akkurat, men andre som har vært her har og merka seg at den var ganske varm. Takk for svar. Setter pris på flere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg er ikke sikker på hvor mange grader akkurat, men andre som har vært her har og merka seg at den var ganske varm. Takk for svar. Setter pris på flere Last ned Everest og sjekk tempen. Lenke til kommentar
ITT Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Har lasta det ned, og instalert det. Hvordan sjekker jeg tempen der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har lasta det ned, og instalert det. Hvordan sjekker jeg tempen der? Computer i kolonnen til venstre, så sensor i ruten til høyre Lenke til kommentar
ITT Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Aha Motherboard: 42 grader CPU: 47 grader PWM: 44 grader WDC WD1600PB-98FBA0: 40 grader Er ikke dette ganske varmt? Pluss at jeg tror skjermkortet er muligens for varmt, siden jeg får opp mye "flimring" når jeg spiller diverse spill. Bilder: http://home.no.net/mostre/ny Endret 3. juli 2004 av ITT Lenke til kommentar
ITT Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Motherboard: 42 graderCPU: 47 grader PWM: 44 grader WDC WD1600PB-98FBA0: 40 grader Her har jeg forresten kabinettet av... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det der er ikke varmt ... iallfall ikke om du har AMD cpu. Jeg har også lest et sted at den er kjøligere med 'skallet' på, pga designen og luftgjennomstrømningen, men det kan hende det ikke stemmer. Temperaturene ser ikke avskrekkende ut, iallfall. _ johanf Lenke til kommentar
ITT Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Ja jeg har AMD cpu. Den kommer av og til opp i rundt 52grader også...Men jeg lurer fortsatt på en ting; Kan jeg sette flere vifter inn i Shuttle'en, og evnt. hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det der er slettes ikke varmt. Kjøligere enn min og jeg har AMD 64 (kjølig prosessor). Lenke til kommentar
ITT Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Ok, flott å høre. Men jeg har fortsatt dette problemet med skjermkortet, som ganske sikkert er for varmt. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Sette en vifte på den eller noe (Ikke at jeg har mye peiling på dette jeg snakker om)? Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Sleng på en ny vifte på skjermkortet du. Lenke til kommentar
ITT Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Er det vanskelig? Hvilken vifte bør jeg kjøpe? Er det en slags "guide" på nettet jeg kan forholde meg etter? Beklager alle spørsmålene, men jeg er veldig nybegynner i dette og trenger all hjelpen jeg kan få Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det vanskelig? Hvilken vifte bør jeg kjøpe? Er det en slags "guide" på nettet jeg kan forholde meg etter?Beklager alle spørsmålene, men jeg er veldig nybegynner i dette og trenger all hjelpen jeg kan få Spør i skjermkort-delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå