Heatsink Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 var ikke sikker hvor jeg skulle poste så den havna her jeg har sett en del slike bilder: hvoedan tar man slike bilder? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Print Screen til høyre for F12. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Klikk på Print Screen knappen, og lim inn i Paint, Photoshop eller lignende Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) ...så åpner du paint og klikker ctrl+v, deretter kan du lagre bildet... Edit: Trege tider idag... Endret 3. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jepp printscreen men så må du åpner bildebehandlings program (mspaint) og paste as image elns. Selv bruker eg PSP. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvis du har flere små vinduer og slikt oppe og bare vil ta bilde av det øverste (aktive) kan du holde inne <ALT> og så trykke <Print Screen SysRq> (og lime det inn i et bilderedigeringsprogram) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvis du har flere små vinduer og slikt oppe og bare vil ta bilde av det øverste (aktive) kan du holde inne <ALT> og så trykke <Print Screen SysRq> (og lime det inn i et bilderedigeringsprogram) Det visste jeg ikke har brukt å klippe rundt.. hhee Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg er så stolt over at jeg kan det! *kry* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå