w0d00 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Skal brenne en DVD plate.. Broblemet er at filen som skal brennes er mpeg.. Vil konvertere til et annet format. Men hvilket format og hvilket program bør jeg bruke?? Kan ikke navnet på noen slike programmer selv.. Noen som kan hjelpe??? mvh. w0d00 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 DVD er vel MPEG-1 eller 2 tror jeg... TMPEG er det program som sier de skal konvertere til disse formatene, men når jeg skal brenne dem etterpå i Nero sier Nero at det er feil oppløsning og fps....Prøv og døm selv...videohelp.com har masse om det du lurer på Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Men når man skal brenne en DVD plate så må jo dette være; .IFO, .VOB, :BUP eller VIDEO_TS fil... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 De som kommer fra butikken, ja Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Det står i Nero at det må være IFO, .VOB, :BUP eller VIDEO_TS fil for at man kan brenne det på DVD plate... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nero sier så ja, men mange DVD spiller støtter faktisk MPEG formatet, mine gjør iaffal det. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 ja, men broblemet er at Nero ikke vil ta imot mpeg, når jeg skal brenne DVD plate.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er bare å brenne helt vanlig ISO fil DVD, da skal jo Nero ta imot mpeg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Jeg har egentlig bare prøvd på vcd, og der valgte man en mpg fil som Nero gjorde om til disse mappene automatisk.. EDIT: Hvis du leste litt nøyere på den melding som kommer opp når man prøver å legge til en mpeg fil, så står det at man kan lage disse .vob-filene etc, med Nerovision Express. Endret 6. juli 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå