wil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) har en pc her som det ikke er noen diskettstasjon på, det er en medion laptopp. også skulle jeg ha flasha biosen på denne pc`en, men som sagt den har ikke floppy. det jeg kunne trengt da var en dosbootcd. er det noen som vet hvordan jeg lager en sånn bootcd med dos. satt å tenkte på hvis jeg laga en Windows 98 bootdiskett og pakka denne inn som Iso og brant den som image med nero. ville dette funka eller? ville cd`en blitt bootbar da som en vanlig Windows 98 diskett? håper på mange svar. det haster litt her. har vært inne på denne siden: http://www.nu2.nu/bootcd/ og sett litt men skjønte ikke så mye der. håper noen kan hjelpe meg litt. Endret 3. juli 2004 av wil Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://www.ultimatebootcd.com/ muligens. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 jepp, fant det sim. ja, det ser ut til at det er riktig fil ja. fila var på 122 mb og den er lasta ned nå. fila var i iso format faktisk. men så lurer jeg litt på hva gjør jeg nå, når jeg har brent den som image. jeg skal jo flashe bios med denne cd`en egentlig. skal jeg legge bios fila over i iso fila først så brenne hele greia som image? noen som kan forklare? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du kan bruke et program som f.eks. "WinISO" til å redigere iso-filen. Da kan du legge til de filene du har lastet ned for å flashe bios. Lykke til da. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 ok, takk skal du ha. det var nesten det jeg regna med, men måtte bare høre etter allikevel. da blir det vel flashing av bios i løpet av dagen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 da har jeg lasta ned biosen for laptoppen og står på trappene til å brenne ut hele iso fila. nå har det seg sånn at jeg har bare lagt mappa med bios fila over i iso fila. tror dere at jeg får oppdatert bios hvis den er slik? at jeg har lagt biosfila over på cd`en mener jeg? Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 bootdisk.com Les tråden før du poster. Han har ikke diskettstasjon. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 hvis det hadde vært floppy på pc`en så hadde jeg ikke spurt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå