Gunfreak Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 har bare en liten film anbefaling.. Excalibur den har kanskje ikke fine digitale effekter som dagens filmer men den er helt klart vert en titt. filmen handler om kong Arthur og hans liv, men filmen handler like mye om gamel celtisk mytologi og om merlin. filmen fåes på play.com til 90kr. og den er vert minst 1000 slenger med rollelisten og som dere kan se er det flere alle bør kjenne igjen selv de som ikke har sett mange britiske filmer Nigel Terry ; Patrick Stewart ; Gabriel Byrne ; Helen Mirren ; Nicholas Clay ; Cherie Lunghi ; Liam Neeson ; Paul Geoffrey ; Nicol Williamson ; Corin Redgrave ; Clive Swift ; Keith Buckley ; Robert Addie ; Ciaran Hinds Lenke til kommentar
Izor Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) og poenget med denne tråden er? filmen fåes på play.com til 90kr snikreklame er ikke tilatt på forumet. Endret 13. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ser ikke noe galt i at trådstarter nevner at filmen kan bli kjøpt på play.com. Filmen er jo også meget bra. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Vær så snill da, Izor! Reklame meg her og reklame meg der! Det må da for fanden være lov til å tipse folk om severdige filmer på forumet uten å bli beskyldt for regelbrudd og poengløshet. Ellers takk for en anbefaling. Skal se nærmere på den. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er ikke snikreklame med mindre du er ansatt i Play.com da Uansett, jeg syns Excalibur er en tragisk dårlig film. Klisjeer og banale ideer er alt jeg husker fra den. Ikke verdt 90 i mine øyne Lenke til kommentar
Svin Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hmm. Filmen får noenlunde god kritikk på imdb.com. Eventyrfilmer er alltid moro, så jeg må vel kjøpe den. Ellers er det interessant å se forskjellen på denne og "King Arthur" som går/kommer i disse dager. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Synes å huske at den gikk på TV i forbindelse med en eller annen jul for ikke så lenge siden (2002 kanskje?). Så den da, og mener det var en helt grei film å se, men ikke noe jeg gidder å bruke pengene mine på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå