Mima Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei! Tror jeg leste en test av et NF3 250Gb kort da jeg leste at SATA disker kunne stoppe klokkingen ved at de ikke klarte å lese av dem elns. Noen som vet noe ? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har ikke hørt noe om dette jeg ihvertfall, men det kan jo være mulig Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tror det skal gå bra så lenge du har PCI-Lock på. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) SATA disker er veldig følsomme på PCI hastigheten og når man overklokker (uten PCI lock) så vil den stige og hd får fort problemer. Da kan den enten halte, eller ikke boote eller gjøre data korrupt. PATA disker er ikke så følsomme på dette, men noen mer og noen mindre enn andre såklart (gjelder også SATA) Endret 4. juli 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
klikko Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 en venn av meg støtter på det problemet når han overklokker... han har asus k8v deluxe.... sata disken flipper HELT ut... lurt å ha agp/pci lås da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå