Greven22 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det dukker hele tiden opp en merkelig side på både mozilla og IE når jeg surfer det kommer et nytt blankt vindu ( ikke pop up) Det er en eller annen adaware men får ikke fjernet det.. verken med adaware eller sd 1.3 Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Pwnage er sikkert en "1337 versjon" av ordet ownage som skal bety "noe som eier" eller noe sånt. Prøv HijackThis. Endret 4. juli 2004 av Umbra Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 får ikke lastet ned noe der... jævla irriterende dette.. ingen som har noen andre tips eller andre steder og laste ned det programmet.. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jupp pwnage er 1337 ordet av ownage som betyr å eie. hijackthis er bra den, men fjerner den det for deg? prøv å last ned spybot og ad-aware 6 og søk med det. let på google etter det, søk ad-aware download eller no så finner du det fort se Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 hvis du leste den første posten så har jeg prøvd begge disse.. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) får ikke lastet ned noe der... jævla irriterende dette.. ingen som har noen andre tips eller andre steder og laste ned det programmet.. Det var problemer med å laste ned programmet tidligere, men det fungerer nå. Dersom du ikke får lastet ned programmet er det bare å sende meg en PM med e-post adressen din, så sender jeg det til deg. Personlig har jeg bare gode erfaringer med HijackThis. Når alt annet feiler er HijackThis redningen. Endret 7. juli 2004 av Umbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå