FenrisC0de Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 jo, siden min.. Klikk her ser helt greit ut hvis systemoppløsningen er på 1024x768, men jeg har den vanligvis på mye høyere, og da ser hele siden helt feil ut, er det noe jeg kan gjøre slik at den på en måte automatisk justeres? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Ikke benytt deg av absolutt posisjonering der det ikke trengs. Endret 3. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Slutt å benytte deg av frames, for eksempel. Lær deg HTML og CSS skikkelig, det er den einaste måten du faktisk kan få sida di til å sjå ok ut uansett browser og/eller oppløsning Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Han bruker ikke frames... Er kun .tk som legger siden i en frame Anyway... Føler at dette svaret begynner å bli oppbrukt, men lær deg HTML og CSS (@ www.w3schools.com), og kvitt deg med Frontpage. Da er søren plystre notepad bedre Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Han bruker ikke frames... Er kun .tk som legger siden i en frame Anyway... Føler at dette svaret begynner å bli oppbrukt, men lær deg HTML og CSS (@ www.w3schools.com), og kvitt deg med Frontpage. Da er søren plystre notepad bedre Check it out skikkelig du, han bruker faktisk frames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå