Gå til innhold

Hvilken nettbutikk er best på spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser :p

EDIT: html

det tok meg en uke før jeg fikk mitt etterlengtete grafikkkort, enda de hadde det på lager og det sto at det skulle ta 1-2 dager(servicepakke). BTW så skulle det jo komme hele veien til Tromsø

Lenke til kommentar
Hvis du skal kjøpe hardware(pc), vil jeg anbefale Komplett . Rask levering(hvis de har det du bestiller på lager, ellers må du vente til de får det inn), god service og bra priser :p

Nå spurdte han riktignok etter nettbutikker for spel då.. :roll:

Back on topic...har brukt Gamesmix stort sett, men eg kjøper færre spel med åra, så det er nok fleire andre gode alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg bruker å bestille spill fra www.gamesmix.com

Rask levering og bra utvalg.

Har ringt kundesenteret der en gang og spurt etter et spill som manglet i pakken jeg hadde bestillt. Da fikk jeg til svar at de ikke hadde det på lager, men kunne sende et tilsvarende spill. Det var helt greit for meg (det var Tekken Tag jeg bestillte men fikk Tekken 4).

Lenke til kommentar

Jeg handler en del fra ebay den britiske avdelingen. den amerikanske har ntsc.......

Man kan gjøre en del kupp her. Jeg betalte 150 kr for Dead or Alive 3 og Rallisport Challenge med porto. Dette var nye uåpnede spill til xbox. altså 75 kr pr spill. Det er billig det. :cool:

Lenke til kommentar

EDIT: html

det tok meg en uke før jeg fikk mitt etterlengtete grafikkkort, enda de hadde det på lager og det sto at det skulle ta 1-2 dager(servicepakke). BTW så skulle det jo komme hele veien til Tromsø

Det er jo ikke noe Komplett kan for at det tok en uke. Det skyldes nok din belligenhet og posten.

Lenke til kommentar
www.gamesmix.com

:yes:

Og når man handler for over 3k tror jeg det er på et år så blir man vip kunde. Og man sparer enda noen kroner.

Ser at Max Payne 2 er på tilbud nå til 299,- Men det har ligget på 599,- som vip får man det for 199,- sparer 400. Kan jo si at det er en pen pris. Selv om de fleste ligger på 50-80 kr. i avslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...