Gå til innhold

Det er noe rart med mitt hercules all in wonder 8500!!!!

Anbefalte innlegg

Det er noe rart med det all in wonder kortet, dvd hakker og divx hopper også.

På spill hopper den. Alt går saktere en vanlig etter jeg intallerte kortet. tv-tuneren er desuten ikke veldig god( får nesten ikke inn tv2)

I 3d mark 2000 hopper bildet noe voldsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- hvis du ikke har gjort det, så er første bud å ta en clean install av OS. så legg inn nyeste VIA drivere (hvis VIA basert chipsett), skjermkort drivere og resten.

- nyeste (uoffisielle) drivere til Radeon 8500 finner du på http://www.rage3d.com. Nyeste er vel 6058 tror jeg, de ga meg et heftig ytelsehopp og bildekvaliteten er utrolig! Så det så

- eller så kan du også laste ned noen tweakeprogram der du sette AGP aparture size m.m. Når det gjelder spill så husk å slå av FSAA (anti aliasing) og vertical sync.

lykke til

mvh

Jo

Lenke til kommentar

Engelsk --> Norsk

All in Wonder --> Allt i dass

:grin:

hvis jeg skal vere seriøs så vil jeg anbefale oppdatere alle drivere(eventuellt format og så reinstall av OS)

PS: hvor langt/høyt "hopper" det kortet ditt

[ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-04-22 15:22 ]

Lenke til kommentar

Altså, jeg tror virkelig du bør sjekke litt på HK & CPU :smile:

Når jeg hadde en p3 500 Celeron, fant jeg ut denne gode idèn, JAAAA jeg stapper inn et Geforce 2 ti500, vakke spessielt vellykket det du.

Jeg hadde 125 FPS (optimal spille FPS) i quake3arena, men det "hakket". Jeg formaterte clean install osv. Nyeste drivere +++. Dette fortsatte uansett, men jeg tror det kom av at CPU og hovedkort ikke takla det spessielt bra.

Jeg er jo ikke noe HW guru, men kanskje noen av dere som er flinke med hardware og feilsøking mm. Kan finne ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...