Admin'c Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Trenger en kode som lar meg få en knapp som gir brukere muligheten til å sette siden som startside ved hjelp av ett klikk på linken og så ja på en bekreftelse som popper opp. Håper noen kan hjelpe meg. Serveren støtter alt av koding utenom windowsting, men det skal da funke å lage i html men php hadde kanskje vært best, jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Prøvde det, men fikk ingen reaksjon. Kanskje NIS blokerer det, men da må jeg nesten be om noe annet. Jeg fikk ikke opp bekreftelsesboks eller noe lignende. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 du kan lage en link til et php-script som avgjør om nettleseren er klar for litt javascript. hvis ikke javascript er ok, kan php-scriptet vise til en side som forteller brukeren hvordan han eller hun skal sette startsiden til din side. Hvis javascript fungerer kan du utføre handlingen og gå tilbake til forrige side. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 du kan lage en link til et php-script som avgjør om nettleseren er klar for litt javascript. hvis ikke javascript er ok, kan php-scriptet vise til en side som forteller brukeren hvordan han eller hun skal sette startsiden til din side. Hvis javascript fungerer kan du utføre handlingen og gå tilbake til forrige side. Dessverre kan man ikke finne ut om en bruker har aktivert JS vha PHP. Hvor har du fått det fra? Uansett, det er ikke noe problem å gi alternativ tekst til brukere med JS deaktivert. HTML har en tag som heter <noscript> som fungerer til dette formålet. Eksempel: <script type="text/javascript"> document.write('<putt inn link som setter siden som startside her>'); </script> <noscript> <a href="linktilsidefordesomharJSdeaktivert.html">Sett som startside"</a> </noscript> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå