Heatsink Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 mwn blir det noen lakkering av cd-rommene dine? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Bare noen tips sånn i ettertid: IKKE bruk den chrome lakken på underlag uten å legge grunning først! Lakken detter av utrolig fort.. Ikke av seg selv, men hvis du såvidt er borti så flasser den. Dette har jeg erfart på metall, på plastikk flasser den ikke av, men det setter seg veldig lett flekker på den og du får ikke de vekk igjen. Når det gjelder soting av plexi så ser det fortsatt veldig bra ut, men om dere skal prøve dette så er det lurt og ha den siden hvor solfilmen er festet innover. Får dere en ripe i selve solfilmen blir det stygt hehe.. Nå har jeg plukket hele kabinettet til biter igjen og skal muligens modde på nytt.. denne gangen skal det settes inn noen kraftige vifter osv osv.. blant annet skal frontdeksel lages selv. Men før det skjer kommer jeg til å bruke ett "ferdig" kabinett fra microplex.no e.l. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 thumbs ass!!! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bra detta....Men du skulle kanskje lakkert cd-romen? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Peeeeeeen case mod!!! Det kabinettet er jo blitt drit fint selvom jeg syntest det var stygt i begynnelsen sånn det skal være normalt fikk du gjordt det drit fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå