SumSar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg skal kjøpe meg en P900 og lurer på om det går ann å ha bakgrunnsbilder på den? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja. Du kan ha forskejllige bilder når flippen er igjen og når den er åpen Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Takk for svarene Edit: Liten avstikker her... -Støtter den truetones? -Får skjermen lett riper? Endret 3. juli 2004 av SumSar Lenke til kommentar
qwert Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Edit: Liten avstikker her... -Støtter den truetones? Den støtter ikke TruTones[TM] om det er det du mener, men hva skal man vel med det? Den kan derimot bruke mp3 som ringetoner, noe som er praktisk, i tillgg til at den (selvsagt) kan bruke vanlige WAV-filer. Endret 3. juli 2004 av qwert Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 -Får skjermen lett riper? Faktisk ikke. Særlig ikke hvis du bruker flippen. Jeg har selv faktisk ikke en eneste ripe (ikke en liten engang), men jeg har en "beskyttelses film" på skjermen, men den er 100% ripefri. Har sikkert noe med at skjermen ligger litt "tilbake", på 6600 har jeg mange små riper, dog inge "hjupe". Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja. Du kan ha forskejllige bilder når flippen er igjen og når den er åpen Det stemmer, det skulle da ikke være noen begrensninger? Har selv ikke hatt den, men vet at Jalleks har den for øyeblikket. Og du kan bytte bakgrunner som bare f der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå