Zeph Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Eg har lest alt som er å lese om dette, men ikkje f*** om eg får det til. Mål: Vise samme bildet på monitor og TV. Problemstilling: Får ikkje tilgang til Clone Mode. Kort: Sapphire Radeon 9700 NP Eg har hatt Clone Mode 3-5 ganger før, men kvar gang eg skal stille det inn så blir det klur, KVAR gang... I display settings er det 2 skjermer. Primary 1 og secondary 2. 1 er monitor, 2 er TV. Eg har kobla frå S-Video på skjermkortet til S-Video på TV via Scart. No kjem saken. For å kunne kjøre i clone mode må altså "Extended desktop" væra avslått. Så den er avslått og Primary1 er den einaste skjermen. Men når eg no klikker på Avansert, so kjem ikkje "Displays" vinduet opp, ingen av dei andre ATI Instillingane heller, alt eg kan velge er General, Adapter, Monitor, Troubleshooting og Colour Mangement. Eg får altså ikkje tilgang til Displays vinduet. Eg har prøvd å setje monitor og TV på samme frekvens, ulik frekvens, samme oppløysning, ulik oppløysning begge veier, utan resultat. Det har jo funka før, så det er sikkert ein liten detalj...men eg finn den ikkje Er det ei sjel der ute som har råd? Endret 3. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 En stor fodel her er å legge inn Control Panel (Siden du ikke hadde display tabben=) XP/2K 98/ME Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Siste utvei er å reinstallere drivarane, då funker det...får vel ta den veien da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå