Paulex Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har kjøpt shuttle, med A64 2000+. Den lagger i windows og duger ikke. Hva er det som er feil? Cpu temp er bare 44 grader i tillegg. Please hjelp, blir gal! Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har du installert alle drivere? Om det er noe á la via 4-in-1-drivere til shuttle, er jeg sikker på at det vil hjelpe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 bare 256 mb ram eller no da? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Nei, fant ut av noe. svchost.exe bruker 99 av CPU. Snakker vi sasser? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Virus programmER som jeg har brukt for sasser og MSblast finner ikke noe. Svchost.exe suger opp 99% av CPU. Har lastet ned windows update i tillegg. Klarer noen denne? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Er ikke bare du som har 99 % bruk av CPU problemet. Om pcen er helt ny så må du værtfall installere nyeste windows update. Lenke til kommentar
tet Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kan alikevel være et virus - det er ikke alltid at virusprogram på din egen pc klarer å fange opp at den selv er infisert. Ta en test med House call fra Trend: http://housecall.trendmicro.com/ Den vil finne det meste. (Da testen kjøres fra en annen pc enn din via internet) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Ja, ta en internett virus test, eller fler, det finnes mange av dem. Bare søk på online antivirus i Google. Jeg hadde 6 virus som Norton fant, men ikke klarte å knekke, Online antivirus tok knekken på'n Endret 3. juli 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 rxxhost.exe Hvordan virus er dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 er ikke sikker på hvordan virus det er, men det beste hadde nok vært med en formatering hvis du ikke får fjernet viruset med norton/norman og windows update og liknende.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 formatering er nok på sin plass ja. Ingen tvil virker det som. Og så installer Antivirus program med en gang, før du kobler deg til internett. Det er viktig, så er du klar. Har hatt det problemet selv. Koblet meg på nett før jeg hadde fått Antivirus. Det hjelper veldig Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Her er Symantec sin Virusguide: Symantec Support De vet nok hvordan virus det er og hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Har bare ett igjen etter harde kamper. Det er bloodhound. Går det ikke ann å fjerne det? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Feilpostet. Flyttes fra hardware ->hjelp jeg skal ha ny PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå