razer Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 www.gewgle.com har alltid, lær deg å bruke det istedenfor å spørre om hver lille ting.. Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 eventuelt gå innom et verksted og spør om de kan få tak i en bage eller hva det heter til deg Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Her har du Viper logoen http://www.dodge-vipers.com/wallpaper/9-1024.jpg Endret 14. juli 2004 av zandro Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 som tegning ja, men må jo ha skikkelig Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) som tegning ja, men må jo ha skikkelig her er en tegning http://www.angelfire.com/ne2/feddema/pages/vipreal_JPG.htm Endret 14. juli 2004 av zandro Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) www.gewgle.com har alltid, lær deg å bruke det istedenfor å spørre om hver lille ting.. hehe.. linken funka ikke men jeg skal se å prøve det viper greiene.. fett med en stooor logo på motsatt tide av vindu :drible: Endret 14. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) men nå kom jeg på noe.. hadde det vært feter å slipe hele skiten til det glinser av den? eller skal jeg konsentrere meg om å få polert den slik som den er nå? edit: post nr: 1000.. Endret 14. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hmm bildet på den første posten (den som startet denne topicen) er bilde av en pc til en venn av meg. Det er vår første mod. Flott å se noen andre som har gjort det samme! Btw: Vi moddet Viper for 2-3 år siden Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Hmm bildet på den første posten (den som startet denne topicen) er bilde av en pc til en venn av meg. Det er vår første mod. Flott å se noen andre som har gjort det samme! Btw: Vi moddet Viper for 2-3 år siden ahh.. endelig fant jeg deg.. har leita lenge.. spurte tilogmed EC men han viste det heller ikke.. var litt redd får at dette ville bli tatt som herming. jeg har som tiligere sakt ikke hermet, jeg så bildene ca 2 timer etter at jeg hatt detgna opp på kabbisset.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Lykke til med modden Håper du får en flottere mod enn det vi fikk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Lykke til med modden Håper du får en flottere mod enn det vi fikk blei deres dårlig.. ser ut som den er bedre enn min... skal snakke med pappa i morra om han spanderer polerings middel mot at ejg også polerer bilen hans.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Siden det var det første mod så ble det så som så. Men jeg var fornøyd... siden jeg bare var 16 og det var min første mod :-) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 ' date='14/07/2004 : 10:33'] eventuelt gå innom et verksted og spør om de kan få tak i en bage eller hva det heter til deg har ett verksted i nærheten.. to når jeg tenker meg om.. skal passe lille broren min til 5 i morra og på fredag.. verksedene stenger 4.. tar meg en tur på mandag.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 et lite tips for å få stripene rett og ikke ruglete! Bruk en tapetkniv og skjer FORSIKTIG langs malingstapen når du er ferdig med å spraye. Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hehe.. linken funka ikke jo, det gjorde den.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) hehe.. linken funka ikke jo, det gjorde den.. ok da.. testa ikke siden det stod gwgle.. eneste grunnen til at malinga har blitt ruglete noen steder er det at det er trykt inn ett mønster i sida(det er det mønsteret jeg skjerte ruta etter), et sted mår maskeringsteipen ikke klarer å feste seg.. skal prøve det med å skjære med kniv.. Endret 14. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 du kan skrive ut en svær viper logo, klippe ut litt og bare spraye den på sidedøra.. btw har ikke sett bilder av din nye lakkerings jobb enda?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 ' date='15/07/2004 : 11:14'] du kan skrive ut en svær viper logo, klippe ut litt og bare spraye den på sidedøra.. btw har ikke sett bilder av din nye lakkerings jobb enda?? pappa sa han skulle kjøpe polerings middel på vei hjem fra jobb i dag.. slenger opp noen bilder i kveld.. tror neppe han husker det men.. legger ut bilder uansett.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ja? hvor ble det av de bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå