Gå til innhold

en liten viper modd..

Anbefalte innlegg

Jeg har nå moddet ferdig det gamle kabinettet mitt m/tastatur og mus..

Alt er lakket i viper stil dvs. hvitt og blått..

Jeg skal slenge opp noen bilder endten i morra eller mandag..(pappa er på fiske tur med kamra i lomma) Jeg kan love at dette vil gå bedre med bildene enn min første worklogg(modde switch inn i 5,25" brønn)..

Når dere ser bildene vil dere sikkert tro at jeg direkte hermet etter et bilde fra leser galeriet på ok.no, men det er ikke sandt.. jeg så faktisk bildene der to dager etter at jeg hadde begynt planene om moddinga..

Håper på god respons..

edit: link til bilde http://www.overklokking.no/casemods/leserg.../6/pics/52v.jpg

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay.. nå skulle jeg ta ett siste strøk med lakk, og så klart begynte det plutselig å regne som f*..

jeg tenkte at dette ikke kunne bli vere, men nei da.. så klart begynner det å hagle å :realmad::realmad: adghdhdhdfghsdfhdagj :wallbash:

men men.. tror jeg gjør dette om til en liten worklogg jeg.. slenger ut et par bilder i morra..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

uptate:

siden med røde katoder skrudd på..

siden uten katoder.. blei fett det.. som dere kanskje ser så har jeg lakka ramma i gull..

jeg lakka tastatur og mus mens jeg først var i gang.. seff i viper farger..

en vife i toppen får å fjerne varme

grunne til at jeg la ut linker var at det ikke gikk å legge ut bildene av en eller annen grunn... fikk bare feilmelding

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
jeg må inrømme at "paintjob'en" din ikke var perfekt... men øvelse gjør mester :) hva med noen hvite striper på musen også?

den støtter jeg selv 100% det er første gang jeg bruker spray så selv blei jeg fornøyd.. grunnen til at ejg ikke har stliper på mus og tastatur er at jeg gikk tom får maskerings teip og at ejg ikke har rekki og kjøpe ny i dag..(jobber til 1600 og maler butikken stenger 1600)

Lenke til kommentar

oki.. dro fram en bilpolerings greie på flaske i dag.. hadde planer om å polere shiten, men trur den poleringa var gått ut på dato.. den veska som skulle ha vært polering så mer ut som sprutbæsj.. legger ut bilder når ejg har fått meg litt poleringsmiddel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...