Gå til innhold

programmer i dvalemodus!

Ripz911

Anbefalte innlegg

Hvis jeg setter pcen min i dvalemodus, mens jeg f.eks. sitter på DC++, emule, ed2k, kjører disse programmene da??

Jeg mener når jeg setter pcen min i dvalemodus skrues alt jeg har oppe seg selv av da?

Alle svar bør være koselige ellers vil de få konsekvenser! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du setter maskinen din i dvalemodus lagres alt som er i RAM'en din til harddisken, og maskinen skrur seg av. Når du så starter den opp igjen blir det som var blitt lagret på harddisken overført til RAM'en og alt er som det var før.

Hvis du har satt maskinen i dvalemodus før har du kanskje merket at harddiskene og eventuelt vifter stopper, og PSU'en skrur seg av?

Når maskinen er i dvalemodus kan du nemlig dra ut støpselet og starte opp igjen som om du ikke hadde skrudd av.

Håper dette hjalp. *Sliten* :w00t:

Endret av MS-DOS modus
Lenke til kommentar
Når du setter maskinen din i dvalemodus lagres alt som er i RAM'en din til harddisken, og maskinen skrur seg av. Når du så starter den opp igjen blir det som var blitt lagret på harddisken overført til RAM'en og alt er som det var før.

Hvis du har satt maskinen i dvalemodus før har du kanskje merket at harddiskene og eventuelt vifter stopper, og PSU'en skrur seg av?

Når maskinen er i dvalemodus kan du nemlig dra ut støpselet og starte opp igjen som om du ikke hadde skrudd av.

med andre ord:maskina er av, du bare "saver" før du slår av :)

Lenke til kommentar

med andre ord:maskina er av, du bare "saver" før du slår av :)

Eller veldig lettfattet: Nei ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...