anon12234 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hei, en kompis skal kjøpe seg lcd. den skal være helt uten gohsting slik at man kan spille på den. ellers så skal den være grei..... ca rundt 3500kr. ps: please ikke sånne svar: (hvis du legger på 1 tusing så får du DENNE DA!!!!, den er mye bedre) for den skal koste rundt 3500..... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Skal du ha en LCD til spilling, bør du ha en med god refreshrate og lav responstid. For å få en skjerm rundt 3500 til å være god for spilling bør du se etter en 17" skjerm, som vil fungere utmerket for deg. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2555 Ta en titt på denne e-yama 17" skjermen, som har 14ms responstid. Jeg har hørt at den er bra til spilling. Koster 3500,- Endret 3. juli 2004 av DeeTee Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 oivind_dahle: Kan ikke du komme med tips til gaming lcd. Penger ingen hindring, den beste 17 og 19 tommeren. Fargegjengivelse og etterslep er kriteriene. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du kunne kanskje ha laget en egen thread da 8-ball, istedet for å ta over Henrik sin. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 8-ball denne uken kommer: Skjermguide (meg) anbefallingsguide til skjermer (denne vil oppdateres en gang i mnd)(enden) + tester av disse skjermene: NEC 2080 ux+ (meg) Eizo L768 (hw er første sted i verden med test av denne, som ikke er på markedet engang)(meg) NEC Accusync 91Vm(meg) Hyundai q17s(jankee) Acer 20" skjerm (husker ikke modellnr)(enden) Vi holder på On topic: Trådstarer les denne: http://www.hw.no/art.php?artikkelid=8068 Meget bra skjerm til billig krone Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du kunne kanskje ha laget en egen thread da 8-ball, istedet for å ta over Henrik sin. Slapp av, ikke vits å starte masse tråder med samme tema.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tilbake til Henrik. Når du sier at vi ikke skal komme med forslag som er dyrere enn summen du har stipluert så er det i utgangspunktet greit. Problemet er bare at kvalitet koster. Har du bare 3500 til rådighet så får du ikke det beste. Du får faktisk stort sett bare mokk når det er snakk om LCD. E-yamaen som er linket til er et hederlig unntak, men den mangler DVI. Dag, som testet e-yamaen, sier at den er god, så jeg tror på det, men normalt sett må man spytte en del mer penger i det for å få noe som duger. Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 8-ball denne uken kommer: Skjermguide (meg) anbefallingsguide til skjermer (denne vil oppdateres en gang i mnd)(enden) + tester av disse skjermene: NEC 2080 ux+ (meg) Eizo L768 (hw er første sted i verden med test av denne, som ikke er på markedet engang)(meg) NEC Accusync 91Vm(meg) Hyundai q17s(jankee) Acer 20" skjerm (husker ikke modellnr)(enden) Vi holder på On topic: Trådstarer les denne: http://www.hw.no/art.php?artikkelid=8068 Meget bra skjerm til billig krone a-HAH! Så det er altså dette som har skjedd med Eizos gamle storhet L885... Den har blitt erstattet av en nyere, enda mer high-end skjerm! Eller vent... Det høres ikke logisk ut i forhold til skjermnavnet... L885 høres bedre ut enn L768! Aargh! Jeg blir gal av denne ventingen. Er virkelig NEC 2080 UX+ redningen? Frels oss!! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 oivind_dahle - kult, bra det kommer flere skjerm tester nå som prisene er på vei ned. Sliter med en gammel CRT og skal ha LCD så snart som jeg finner en bra til høvelig pris. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 L768 er ein 19" og ikkje ein 20" som L885 er. mvh JanEirik LCD tester Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 L885 er fortsatt slagskipet til Eizo ja. Den dag en erstatning kommer kan jeg garantere at dere får høre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå